کد خبر : 3160
تاریخ انتشار : سه شنبه ۱۷ دی ۱۳۹۸ - ۲۱:۵۰
-

وقوع انفجار در یک‌منزل مسکونی در سمنان

سعید اسماعیل‌پور از وقوع انفجار در یک‌منزل مسکونی واقع در شهرک جانبازان سمنان خبر داد و گفت: این حادثه تلفات جانی نداشت. به گزارش پایگاه خبری کارنامه فردا، رئیس سازمان آتش‌نشانی سمنان با اشاره به اینکه صبح امروز ساعت ۹ و ۴۶ دقیقه انفجار در یک‌منزل مسکونی واقع در شهرک جانبازان به وقوع پیوست، گفت: پس از

سعید اسماعیل‌پور از وقوع انفجار در یک‌منزل مسکونی واقع در شهرک جانبازان سمنان خبر داد و گفت: این حادثه تلفات جانی نداشت.

به گزارش پایگاه خبری کارنامه فردا،

رئیس سازمان آتش‌نشانی سمنان با اشاره به اینکه صبح امروز ساعت ۹ و ۴۶ دقیقه انفجار در یک‌منزل مسکونی واقع در شهرک جانبازان به وقوع پیوست، گفت: پس از اعلام گزارش انفجار هفت نفر نیرو آتش‌نشان با سه دستگاه خودرو آتش‌نشانی در محل حضور یافتند.

او بابیان اینکه براثر انفجار یک واحد مسکونی ویلایی، شعله‌های زیادی به بیرون زبانه می‌کشد، تصریح کرد: دود فراوانی منطقه را فراگرفت که نیرو‌های آتش‌نشانی به‌سرعت به چند گروه عملیاتی برای اجرای عملیات اطفای حریق تقسیم شدند.

رئیس سازمان آتش‌نشانی سمنان با تأکید بر اینکه مالک این منزل مسکونی در هنگام حادثه در منزل حضور نداشته است، اضافه کرد: علت اصلی آتش‌سوزی مشخص نشده و کارشناسان در حال بررسی این مسئله هستند.

اسماعیل‌پور تصریح کرد: در ایام زمستان عموم مردم باید بیش‌ازپیش به نکات ایمنی توجه کنند تا از وقوع حوادث آتش‌سوزی و انفجار جلوگیری کنند.

برچسب ها :

ناموجود
ارسال نظر شما
مجموع نظرات : 0 در انتظار بررسی : 0 انتشار یافته : 0
  • نظرات ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط مدیران سایت منتشر خواهد شد.
  • نظراتی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد.
  • نظراتی که به غیر از زبان فارسی یا غیر مرتبط با خبر باشد منتشر نخواهد شد.