کد خبر : 18683
تاریخ انتشار : پنجشنبه ۱۷ فروردین ۱۴۰۲ - ۱۲:۵۱
-

دکترمجیدقربانی به عنوان عضو شورای مرکز پژوهش های مجلس در استان مازندران منصوب شد

دکترمجیدقربانی به عنوان عضو شورای مرکز پژوهش های مجلس در استان مازندران  منصوب شد
دکترمجیدقربانی از نخبگان استان مازندران  با حکم  سرپرست مرکز پژوهش های مجلس  شورای اسلامی به عنوان عضو شورای مرکز پژوهش های مجلس در این استان  منصوب شد.؛

به گزارش شهر باران  ،دربخشی از  حکم دکتر بابک نگاهداری،سرپرست مرکز پژوهش های مجلس  شورای اسلامی خطاب به مجید قربانی آمده است:ارائه نظرات کارشناسی درخصوص ظرفیت ها و چالش های استان و مشورت به مرکز پژوهش ها و نمایندگان استان، نظارت های میدانی بر حسن اجرای قوانین، انجام پروژه های مطالعاتی و آینده پژوهی، بررسی و اظهار نظر در مورد طرح ها و لوایح ارجاعی و تشکیل بانک اطلاعات نخبگان استان از وظایف اعضای این شورا می باشد.

مرکز پژوهش های مجلس همانند دیوان محاسبات کشور، به عنوان بازوی مشورتی برای بهینه سازی تصمیم گیری در سطح مجلس، تشکیل شده است.
در ذیل مرکز پژوهش های مجلس، اندیشکده های حکمرانی و قانون گذاری با هدف بهره گیری از نخبگان جهت اثربخش نمودن نظارت از طریق ارائه گزارش های جامع و دقیق و علمی و معتبر، در استان ها، راه اندازی شده اند.

گفتنی است دکتر مجید قربانی  فارغ‌التحصیل دکترای ریاضی و مولف ده ها کتاب است که در سوابق نامبرده همچون مشاور پژوهش  سازمانهای نهادهای دولتی  ،رئیس مرکز نو آوری در دانشگا هاو…دیده می شود.

برچسب ها :

ناموجود
ارسال نظر شما
مجموع نظرات : 0 در انتظار بررسی : 0 انتشار یافته : 0
  • نظرات ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط مدیران سایت منتشر خواهد شد.
  • نظراتی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد.
  • نظراتی که به غیر از زبان فارسی یا غیر مرتبط با خبر باشد منتشر نخواهد شد.