کد خبر : 3218
تاریخ انتشار : شنبه ۲۱ دی ۱۳۹۸ - ۱۴:۱۱
-

زنان کانون آرامش و تعادل خانواده و جامعه هستند

مدیرکل آموزش و پرورش استان سمنان گفت:زنان کانون آرامش و تعادل خانواده و جامعه هستند. به گزارش پایگاه خبری کارنامه فردا ،محمد دستورانی دردیدار با مدیرکل دفتر امور بانوان و خانواده استانداری سمنان بابیان اینکه زنان کانون آرامش و تعادل خانواده و جامعه هستند ،افزود : در آموزش و پرورش با جامعه هدف 60 درصدی

مدیرکل آموزش و پرورش استان سمنان گفت:زنان کانون آرامش و تعادل خانواده و جامعه هستند.

به گزارش پایگاه خبری کارنامه فردا ،محمد دستورانی دردیدار با مدیرکل دفتر امور بانوان و خانواده استانداری سمنان بابیان اینکه زنان کانون آرامش و تعادل خانواده و جامعه هستند ،افزود : در آموزش و پرورش با جامعه هدف 60 درصدی بانوان و زنان مواجه هستیم و از آنجا که فعالیتی بدون رویکرد آموزش و پرورش نیست دفاتر امور زنان و بانوان استانداری و آموزش و پرورش می توانند تعامل و همکاری بسیار خوب و مؤثری داشته باشند.

وی دراین نشست خواستار برگزاری جلسات تخصصی تر طرح ها و تعاملات دو طرف شد و براجرای طرح های پربازده عملیاتی را مورد تاکید قرار داد.

مهسا شاه حسینی، مدیرکل دفتر امور بانوان و خانواده استانداری سمنان هم از برنامه های آموزش و پرورش استقبال و بر لزوم این همکاری مشترک و دوجانبه تأکید کرد.

گفتنی است علی اکبر عرب خراسانی، معاون پرورشی و مریم بیگلری، مشاور مدیرکل در امور زنان آموزش و پرورش در این دیدار مدیرکل آموزش و پرورش را همراهی می کردند.

برچسب ها :

ناموجود
ارسال نظر شما
مجموع نظرات : 0 در انتظار بررسی : 0 انتشار یافته : 0
  • نظرات ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط مدیران سایت منتشر خواهد شد.
  • نظراتی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد.
  • نظراتی که به غیر از زبان فارسی یا غیر مرتبط با خبر باشد منتشر نخواهد شد.