کد خبر : 20882
تاریخ انتشار : دوشنبه ۱۶ بهمن ۱۴۰۲ - ۲۰:۳۶
-

راه اندازی نمایشگاه بین المللی گل و گیاه نقش مهمی در رونق تولید و اشتغال دارد

راه اندازی نمایشگاه بین المللی گل و گیاه  نقش مهمی در رونق تولید و اشتغال دارد
ندای مردم -استاندار مازندران گفت:هشت هکتار زمین برای راه اندازی نمایشگاه بین المللی گل و گیاه در عباس آباد اختصاص دادیم که نقش مهمی در رونق تولید و اشتغال پایدار خواهد داشت.؛

به گزارش ندای مردم دواستان ،سید محمود حسینی پور در جلسه شورای اداری شهرستان عباس آباد افزود: با پیگیری فرماندار هر چه سریع تر تکمیل فعالیت زنجیره ادارات عباس آباد سرعت بگیرد.

استاندار مازندران اظهار داشت: همه مدیران باید بدانند که بدون هماهنگی فرماندار کاری را انجام ندهند چون در نهایت این فرماندار است که باید پاسخگو باشد.

وی با بیان این مطلب که در سفر شهرستانی به عباس آباد مدیران ارشد استان در تمام بخش ها و روستاهای این شهرستان حضور یافتند، بیان داشت: ۴۳ بند از مشکلات مردم که عمومیت داشت و به یک مطالبه جمعی رسیده بود شناسایی شد.

حسینی پور ادامه داد: کار اصلی خدمت گزاران به مردم یک روز پس از سفر شهرستانی آغاز خواهد شد و آن هم اجرایی کردن مصوبات سفر است.

استاندار مازندران با ذکر این مطلب که هر شهرستان باید بر اساس ظرفیت های موجود خود برنامه توسعه داشته باشد، بیان داشت: صنعت گل و گیاه در عباس آباد باید زمینه رونق اقتصادی و جذب گردشگر را در این شهرستان فراهم کند.

وی افزود: در این سفر هشت هکتار زمین برای راه اندازی نمایشگاه بین المللی گل و گیاه در عباس آباد اختصاص دادیم که نقش مهمی در رونق تولید و اشتغال پایدار خواهد داشت.

استاندار مازندران: استقرار تمامی ادارات دولتی  در عباس آباد ضرورت فوری است

حسینی پور گفت: همه تلاش ها باید به گونه ای باشد که عباس آباد به قطب تولید و فروش گل و گیاه در مازندران تبدیل شود و هر مسافری که به این استان سفر می کند برای تهیه گل به عباس آباد مراجعه کند.

وی همدلی رمز موفقیت و توسعه در هر منطقه دانست و گفت:همه ما باید این اصل را سرلوحه کار خود قرار دهیم.

 

ارسال نظر شما
مجموع نظرات : 0 در انتظار بررسی : 0 انتشار یافته : 0
  • نظرات ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط مدیران سایت منتشر خواهد شد.
  • نظراتی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد.
  • نظراتی که به غیر از زبان فارسی یا غیر مرتبط با خبر باشد منتشر نخواهد شد.