کد خبر : 3295
تاریخ انتشار : جمعه ۲۷ دی ۱۳۹۸ - ۹:۲۳
-

كشف برنج احتكاری در خراسان رضوی

فرمانده انتظامي استان از كشف انبار حاوي 35 تن برنج خارجی احتكارشده در شهرستان “تربت حیدریه” خبر داد. به گزارش پایگاه خبری کارنامه فردا،سردار” محمدکاظم تقوی” در گفت و گو با خبرنگاران گفت: در پي كسب خبري مبني بر احتكار برنج خارجی توسط افرادی سودجو در یکی از مناطق شهر “تربت حيدريه”، پیگیری موضوع در

فرمانده انتظامي استان از كشف انبار حاوي 35 تن برنج خارجی احتكارشده در شهرستان “تربت حیدریه” خبر داد.

به گزارش پایگاه خبری کارنامه فردا،سردار” محمدکاظم تقوی” در گفت و گو با خبرنگاران گفت: در پي كسب خبري مبني بر احتكار برنج خارجی توسط افرادی سودجو در یکی از مناطق شهر “تربت حيدريه”، پیگیری موضوع در دستور کار پلیس آگاهی شهرستان قرار گرفت.

وي افزود: مأموران انتظامی پس از شناسایی انبار مورد نظر به همراه كارشناسان اداره صنعت، معدن و تجارت و سازمان تعزيرات و با هماهنگی مقام قضائي جهت بررسي به محل مورد نظر اعزام شدند.

این مقام ارشد انتظامی بیان داشت: ماموران در بازرسي از انبار مورد نظر 35 تن برنج احتكار شده كه جز كالاي اساسي و مايحتاج عمومي مردم محسوب و بدون ثبت و اطلاع اداره صنعت، معدن و تجارت در این انبار دپو شده بود را كشف كردند.

سردار تقوی با اشاره به دستگیری 2 متهم در این زمینه، گفت: کارشناسان ارزش محموله کشف شده را 6 میلیارد و 500 میلیون ریال برآورد کرده اند.

فرمانده انتظامي استان خراسان رضوی با تشکر از همکاری خوب شهروندان با پلیس، از مردم خواست هرگونه اخبار مربوط به احتكار و قاچاق كالا را به مركز فوريت هاي پليسي 110 اطلاع رسانی کنند.

برچسب ها :

ناموجود
ارسال نظر شما
مجموع نظرات : 0 در انتظار بررسی : 0 انتشار یافته : 0
  • نظرات ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط مدیران سایت منتشر خواهد شد.
  • نظراتی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد.
  • نظراتی که به غیر از زبان فارسی یا غیر مرتبط با خبر باشد منتشر نخواهد شد.