کد خبر : 3408
تاریخ انتشار : پنجشنبه ۳ بهمن ۱۳۹۸ - ۲۳:۴۹
-

اعزام نيروهاي عمليات ويژه اورژانس برای نجات مسافران گرفتار کولاک در پیرانشهر

رییس سازمان اورژانس کشور گفت: با توجه به وجود سرماي شديد در برخي نقاط كشور و بارش برف خصوصا در محورهاي كوهستاني،‌  نيروهاي اورژانس ضمن استقرار در مناطق مذكور نسبت به امداد رساني به هموطنان اقدام مي کنند. به گزارش پایگاه خبری کارنامه فردا دکتر پیرحسین کولیوند در گفت و گو با خبرنگاران با بیان

رییس سازمان اورژانس کشور گفت: با توجه به وجود سرماي شديد در برخي نقاط كشور و بارش برف خصوصا در محورهاي كوهستاني،‌  نيروهاي اورژانس ضمن استقرار در مناطق مذكور نسبت به امداد رساني به هموطنان اقدام مي کنند.

به گزارش پایگاه خبری کارنامه فردا دکتر پیرحسین کولیوند در گفت و گو با خبرنگاران با بیان این که  تمام محور هاي حادثه خيز توسط نيروهاي اورژانس پوشش داده مي شود، گفت: با توجه به این که کولاک شدید محور تمرچین پیرانشهر را مسدود کرده است و بنا به گزارشات واصله تعدادي از هموطنان گرفتار در برف هستند، فورا نسبت به اعزام نيروهاي عمليات ويژه اورژانس برای نجات مسافران گرفتار کولاک در مسیر تمرچین پیرانشهر اقدام شد.

وی افزود: همچنین با توجه به بارش سنگین برف و کولاک در منطقه اندیکا، نيروهاي اورژانس براي امدادرساني هموطنان در مناطق مد نظر استقرار يافته و نسبت به كمك رساني وامدادرساني اقدام می کنند.

برچسب ها :

ناموجود
ارسال نظر شما
مجموع نظرات : 0 در انتظار بررسی : 0 انتشار یافته : 0
  • نظرات ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط مدیران سایت منتشر خواهد شد.
  • نظراتی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد.
  • نظراتی که به غیر از زبان فارسی یا غیر مرتبط با خبر باشد منتشر نخواهد شد.