کد خبر : 3537
تاریخ انتشار : یکشنبه ۱۳ بهمن ۱۳۹۸ - ۲۱:۵۲
-

اجرای طرح بهینه سازی شبکه فشارمتوسط روستای یونس آباد شهرستان شاهرود

عملیات تعمیرات و نصب تجهیزات روی فیدر روستای یونس آباد شهرستان شاهرود به اجرا درآمد. به گزارش پایگاه خبری کارنامه فردا ،مدیر توزیع برق شهرستان شاهرود با بیان این مطلب گفت: درقالب رزمایش خدمت متعالی و با حضور سه گروه اجرائی، این طرح جهادی_ضربتی به انجام رسید. جمال فرخ زاده بیان داشت: تعمیرات و نصب

عملیات تعمیرات و نصب تجهیزات روی فیدر روستای یونس آباد شهرستان شاهرود به اجرا درآمد.

به گزارش پایگاه خبری کارنامه فردا ،مدیر توزیع برق شهرستان شاهرود با بیان این مطلب گفت: درقالب رزمایش خدمت متعالی و با حضور سه گروه اجرائی، این طرح جهادی_ضربتی به انجام رسید.

جمال فرخ زاده بیان داشت: تعمیرات و نصب تجهیزات روی فیدر مورد اشاره و افزایش نقاط مانوری به طول پنج هزار متر در این طرح عملیاتی شده است.

وی یادآور شد: حجم عملیات اجرائی در رزمایش ذکرشده به میزان ۸۰ نفرساعت و با استعداد ۲۰ نفر نیروهای فنی و پشتیبانی اجرایی گردیده است.

وی تصریح کرد: افزایش قدرت مانور شبکه، تقلیل خاموشی های ناخواسته مشترکین، ارتقای پایداری و قابلیت اطمینان شبکه، کاهش تلفات انرژی الکتریکی و انرژی تامین نشده، بالارفتن سطح رضایتمندی مشترکان، آمادگی بیشتر برای زمان بحران ، ارتقای کارایی عملیات، کسب مهارت، تصمیم گیری و اجرا در شرایط اضطراری و همچنین هم افزایی امور تجمیعی ، به عنوان مهم ترین اهـداف این رزمایش محسـوب می شوند.

فرخ زاده یادآور شد: در صورتی که فعالیت های عنوان شده در حالت عادی بهینه سازی گردد ، ۱۸ روز کاری زمان نیاز داشته و با تجمیع نیروهای عملیاتی و تجهیزات و امکانات ، ظرف چهار ساعت سناریوی پیش بینی شده اجرائی شده است.

برچسب ها :

ناموجود
ارسال نظر شما
مجموع نظرات : 0 در انتظار بررسی : 0 انتشار یافته : 0
  • نظرات ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط مدیران سایت منتشر خواهد شد.
  • نظراتی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد.
  • نظراتی که به غیر از زبان فارسی یا غیر مرتبط با خبر باشد منتشر نخواهد شد.