کد خبر : 3561
تاریخ انتشار : دوشنبه ۱۴ بهمن ۱۳۹۸ - ۱۸:۳۰
-

جشنواره فیلم فجر از دست آوردهای انقلاب اسلامی و تاثیر گذارترین رویداد فرهنگی هنری است

مدیرکل صدا و سیمای استان سمنان، جشنواره فیلم فجر را از تاثیرگذارترین رویدادهای فرهنگی و هنری و از دست آوردها انقلاب اسلامی دانست. به گزارش پایگاه خبری کارنامه فردا،حجت الاسلام مصطفی توکلیان در گفت و گویی با تاکید بر تاثیر هنر سبنما یکی از مهمترین موضوعات فرهنگی هر جامعه است اظهار داشت: سینمای فجر به

مدیرکل صدا و سیمای استان سمنان، جشنواره فیلم فجر را از تاثیرگذارترین رویدادهای فرهنگی و هنری و از دست آوردها انقلاب اسلامی دانست.

به گزارش پایگاه خبری کارنامه فردا،حجت الاسلام مصطفی توکلیان در گفت و گویی با تاکید بر تاثیر هنر سبنما یکی از مهمترین موضوعات فرهنگی هر جامعه است اظهار داشت: سینمای فجر به عنوان یکی از دست آوردهای پیروزی انقلاب اسلامی، موجب شد اندیشه های متفاوت در حوزه هنر تبدیل به تصویر شود که از تاثیرگذارترین موضوعات فرهنگی جامعه است.

وی با اشاره به اکران فیلم های فجر در استان های کشور ادامه داد: این اقدام موجب جمع شدن مخاطبان خاص این هنر دور پرچم جشنواره فیلم فجر و قشرهای مردم به سینما شود و این امر می تواند اندیشه های جدید هنری را ارتقاء دهد و به مخاطبان خود برساند.

توکلیان تصریح کرد: با اکران این فیلم ها در استانها و تبدیل اتفاقات فرهنگی، سیاسی و اجتماعی به تصویر موجب می شود تا به ارتقای فرهنگی و هنری جامعه کمک کند و این اتفاق خوبی است.

مدیرکل صدا و سیمای مرکز سمنان تماشای فیلم های فجر در شرایط جشنواره ای را برای مردم جذابتر دانست و به برگزارکنندگان جشنواره فیلم فجر در سمنان توصیه کرد: تا جایی که امکان دارد غیر از مخاطبان خاص سینما، دسترسی تماشای این فیلم ها را برای مردم فراهم کنند تا مردم در طول زمان بیشتر بتوانند به تماشای این فیلم ها بنشیندند.

اکران فیلم های سی و هشتمین جشنواره فیلم فجر از سه شنبه پانزدهم بهمن در دو سینمای سمنان آغاز می شود و طبق برنامه قرار است ۱۴ فیلم بخش سیمرغ به همراه پنج فیلم بخش سیمرغ و پروانه ها در سمنان اکران شود.

برچسب ها :

ناموجود
ارسال نظر شما
مجموع نظرات : 0 در انتظار بررسی : 0 انتشار یافته : 0
  • نظرات ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط مدیران سایت منتشر خواهد شد.
  • نظراتی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد.
  • نظراتی که به غیر از زبان فارسی یا غیر مرتبط با خبر باشد منتشر نخواهد شد.