کد خبر : 3654
تاریخ انتشار : سه شنبه ۲۲ بهمن ۱۳۹۸ - ۲۲:۴۲
-

امدادرسانی به ۲۵۰۰ مسافردر گیلان

مدیرعامل جمعیت هلال احمر استان گیلان گفت: با توجه به آغاز بارش برف در استان گیلان تا ظهر امروز(سه شنبه ۲۲ بهمن) به ۲۵۰۰ نفر از در راه ماندگان امدادرسانی شد. به گزارش پایگاه خبری کارنامه فردا ،مهدی ولی پور با اشاره به فعالیت ۱۶ شعبه و ۲۵ پایگاه و پست امداد و نجات برای

مدیرعامل جمعیت هلال احمر استان گیلان گفت: با توجه به آغاز بارش برف در استان گیلان تا ظهر امروز(سه شنبه ۲۲ بهمن) به ۲۵۰۰ نفر از در راه ماندگان امدادرسانی شد.

به گزارش پایگاه خبری کارنامه فردا ،مهدی ولی پور با اشاره به فعالیت ۱۶ شعبه و ۲۵ پایگاه و پست امداد و نجات برای امدادرسانی به هموطنان در برف و کولاک، گفت: ۳۵۰ نیروی امدادی هلال احمر گیلان، در ماموریت های مختلف خدمات امدادی را به هموطنان ارائه کردند و همچنین با توجه به شرایط نامساعد برفی در مسیر رشت – قزوین، منطقه امام زاده هاشم و سروان بیشتر نیروها و خدمات جمعیت از شب گذشته در این منطقه مستقر بوده است.
وی با ااشاره به اسکان اضطراری مسافرین در پی بارش برف، افزود: برای ۲۳۰ نفر از مسافرین اسکان یافته در مکانهای امن همچون مساجد و راهداری های جاده ها، اقلام غذایی چون بسته های غذایی ۷۲ ساعته( ۳۵۰ بسته هر بسته برای ۴ نفر)، آب معدنی (۱۴۰۰ بطری)، نان( ۶۱۰۰ قرص)، بیسکویت (۱۲۴۰ بسته)، خرما ( ۶۰۰ کیلو) و پتو (۴۵۰ تخته ) از سوی جمعیت هلال احمر استان گیلان توزیع شد.

مدیرعامل جمعیت هلال احمر گیلان با اشاره به لجستیک جمعیت هلال احمر، گفت: امدادگران با ۸۰ دستگاه انواع خودروی امدادی شامل آمبولانس کمک دار، ست نجات، خودروهای کمک دار و خودروهای پشتیبانی در حال فعالیت و خدمت به مردم و مسافران هستند. همچنین پایگاه امداد هوایی جمعیت هلال احمر استان گیلان با یک فروند بالگرد با گروه پرواز در  آماده باش است تا در صورت شرایط جوی مناسب، آماده پرواز برای پوشش امدادی در سطح استان و ارائه خدمات به مردم استان گیلان هستند.

وی با تاکید بر خودداری هموطنان از سفرهای غیرضروری افزود: باتوجه به کاهش بارش برف از ظهر امروز و احتمال یخ زدگی جاده ها و معابر، هموطنان از سفرهای غیرضروری خودداری کنند.

برچسب ها :

ناموجود
ارسال نظر شما
مجموع نظرات : 0 در انتظار بررسی : 0 انتشار یافته : 0
  • نظرات ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط مدیران سایت منتشر خواهد شد.
  • نظراتی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد.
  • نظراتی که به غیر از زبان فارسی یا غیر مرتبط با خبر باشد منتشر نخواهد شد.