کد خبر : 3758
تاریخ انتشار : یکشنبه ۲۷ بهمن ۱۳۹۸ - ۱۲:۲۰
-

آمادگی ۲۲۰ نیروی امدادی هلال‌احمر کرمان در مراسم اربعین شهدای مقاومت

مدیرعامل جمعیت هلال احمر استان کرمان از آمادگی ۲۲۰ نیروی امدادی این جمعیت در مراسم اربعین شهید سپهبد قاسم سلیمانی و شهید سردار پورجعفری در مرکز استان خبر داد. به گزارش پایگاه خبری کارنامه فردا ، رضا فلاح گفت: همزمان با مراسم اربعین شهدای مقاومت استان، ۲۲۰ نیروی امدادی هلال احمر کرمان در محل گلزار

مدیرعامل جمعیت هلال احمر استان کرمان از آمادگی ۲۲۰ نیروی امدادی این جمعیت در مراسم اربعین شهید سپهبد قاسم سلیمانی و شهید سردار پورجعفری در مرکز استان خبر داد.

به گزارش پایگاه خبری کارنامه فردا ، رضا فلاح گفت: همزمان با مراسم اربعین شهدای مقاومت استان، ۲۲۰ نیروی امدادی هلال احمر کرمان در محل گلزار شهدا و مصلی امام علی (ع) در مرکز استان آماده امدادرسانی به شرکت کنندگان در این مراسم هستند.

وی با اشاره به مشارکت و همکاری ۹ شعبه هلال احمر استان در این مراسم افزود: نیروهای امدادی در قالب تیم های واکنش سریع، کوهستان و امدادوکمک های اولیه در محل گلزار شهدا و مصلی امام علی (ع) امدادرسانی می کنند.

فلاح با اشاره به آمادگی تیم امدادهوایی جمعیت هلال احمر استان در این مراسم افزود: در این پوشش امدادی ۲۳ دستگاه از خودروهای آمبولانس، نجات، کمک دار، موتور سیکلت و بالگرد جهت امدادرسانی سریع و به موقع به کار گرفته شده است.

برچسب ها :

ناموجود
ارسال نظر شما
مجموع نظرات : 0 در انتظار بررسی : 0 انتشار یافته : 0
  • نظرات ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط مدیران سایت منتشر خواهد شد.
  • نظراتی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد.
  • نظراتی که به غیر از زبان فارسی یا غیر مرتبط با خبر باشد منتشر نخواهد شد.