کد خبر : 3769
تاریخ انتشار : یکشنبه ۲۷ بهمن ۱۳۹۸ - ۱۲:۳۵
-

جاری شدن اشک های ارادت و شوق دو هزار مددجوی سمنانی بااعزام به سفرهای زیارتی

معاون فرهنگی کمیته امداد استان سمنان گفت: در ۱۰ ماهه سال جاری ۲۰۰۶ مددجوی تحت حمایت کمیته امداد استان سمنان با کمک خیران و این نهاد حمایتی از سفرهای زیارتی کربلای معلی، مشهد مقدس و حرم حضرت معصومه(س) بهره‌مند شدند. به گزارش پایگاه خبری کارنامه فردا ، محمدابراهیم یوسفیان، معاون فرهنگی کمیته امداد استان سمنان

معاون فرهنگی کمیته امداد استان سمنان گفت: در ۱۰ ماهه سال جاری ۲۰۰۶ مددجوی تحت حمایت کمیته امداد استان سمنان با کمک خیران و این نهاد حمایتی از سفرهای زیارتی کربلای معلی، مشهد مقدس و حرم حضرت معصومه(س) بهره‌مند شدند.

به گزارش پایگاه خبری کارنامه فردا ، محمدابراهیم یوسفیان، معاون فرهنگی کمیته امداد استان سمنان با تاکیدبر اینکه کمیته امداد تلاش می‌کند در قالب برنامه «شوق زیارت» با کمک خیران، مددجویانی را که تاکنون به اماکن زیارتی مشرف نشده‌اند به سفرهای زیارتی اعزام کند، افزود: علاوه بر سفرهای زیارتی به عتبات عالیات و مشهد مقدس، قم، مرقد امام (ره) مددجویان تحت حمایت این نهاد به اردوهای تربیتی اعزام می‌شوند.

وی بیان کرد: در ۱۰ ماهه سال جاری ۷۷۳ مددجوی تحت حمایت کمیته امداد استان سمنان در قالب ۵۰ مرحله در  طرح «شوق زیارت» به مشهد مقدس اعزام‌شده‌اند.

معاون فرهنگی کمیته امداد استان سمنان با اشاره اینکه  در این مدت ۴۵۵ نفر در پیاده روی اربعین شرکت کردند، تصریح کرد: ۳۱۲ نفر در اردوهای راهیان نور حضور یافتند.

محمدابراهیم یوسفیان اعزام ۴۹۳ نفر از مددجویان تحت حمایت کمیته امداد استان سمنان به اردوهای آموزشی و تربیتی (همدان، مازندران، گیلان و اصفهان) را از دیگر خدمات حوزه فرهنگی برشمرد و گفت : ۳۹۷ نفر از سفر زیارتی مرقد امام خمینی (ره) و ۳۸۱ مددجو این نهاد از سفر معنوی به حرم حضرت معصومه (س)بهره‌مند شدند.

وی با اشاره به اینکه توانمندسازی خانواده‌های نیازمند، تنها به زمینه‌های اقتصادی منحصر نمی‌شود، خاطرنشان کرد: افزایش و تقویت مبانی فکری و فرهنگی مددجویان مهم‌ترین پیش‌نیاز برای توانمندسازی و خودکفایی اقتصاد خانواده‌ها به شمار می‌رود و به همین منظور کمیته امداد امام (ره) برنامه‌های تحولی گسترده‌ای را برای افزایش اعتماد به نفس و بهبود کیفیت زندگی و اعتلای جایگاه افراد در جامعه در دستور کار خود قرار داده است.

برچسب ها :

ناموجود
ارسال نظر شما
مجموع نظرات : 0 در انتظار بررسی : 0 انتشار یافته : 0
  • نظرات ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط مدیران سایت منتشر خواهد شد.
  • نظراتی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد.
  • نظراتی که به غیر از زبان فارسی یا غیر مرتبط با خبر باشد منتشر نخواهد شد.