کد خبر : 3732
تاریخ انتشار : یکشنبه ۲۷ بهمن ۱۳۹۸ - ۹:۱۶
-

یکی از اصول بنیادی شرکت آریا تراسفو حفاظت از محیط زیست است

مدیرعامل شرکت آریاترانسفور گفت:یکی از اصول بنیادی شرکت آریا تراسفو حفاظت از محیط زیست است. به گزارش پایگاه خبری کارنامه فردا ،«افشین رضایی» درنشست با خبرنگاران به تجربه احداث بزرگترین کارخانه تولید ترانسفورماتور خاورمیانه در شهمیرزاد اشاره داشت وگفت:95 درصد نیروهای این کارخانه جوان و زیر ۳۰ سال سن داشته و عمدتا نیروهای بومی منطقه هستند.

مدیرعامل شرکت آریاترانسفور گفت:یکی از اصول بنیادی شرکت آریا تراسفو حفاظت از محیط زیست است.

به گزارش پایگاه خبری کارنامه فردا ،«افشین رضایی» درنشست با خبرنگاران به تجربه احداث بزرگترین کارخانه تولید ترانسفورماتور خاورمیانه در شهمیرزاد اشاره داشت وگفت:95 درصد نیروهای این کارخانه جوان و زیر ۳۰ سال سن داشته و عمدتا نیروهای بومی منطقه هستند.

مدیرعامل شرکت آریاترانسفورشهمیرزاد استان سمنان ظرفیت اسمی تولید ترانسفورماتور در این استان را۳۰ هزار مگاولت آمپر شامل ۲۵ هزار مگاولت آمپر در بخش فوق توزیع و پنج هزار مگا ولت در بخش توزیع در سال  اعلام کردوگفت: فعالیت اقتصادی با وجود تحریم‌ها در کشور بسیار دشوار است، اما با همدلی و اتحاد، موانع تولید یکی از پس از دیگری برداشته می شود.

وی مسائل مرتبط با تولید، بانک ها، صدور ضمانت نامه بانکی و … را مهمترین مشکلاتی برشمرد وافزود: تقریباً همه تولید کنندگان درصنایع و کشور با این مشکلات عمومی روبرو هستندو این شرکت نیز با آن روبرو است.

رضایی با اشاره به تلاش و راه حل های متناسب با شرایط تحریم توسط این شرکت در برابررفع مشکلات ادامه داد: سعی شده تا  بازار صادراتی را داشته باشیم مخاطره‌ای برایمان وجود نداشته باشد.

مدیرعامل آریا ترانسوفراتور سمنان از انعقاد دو قرارداد بین المللی این شرکت خبردادوافزود: یکی از آن‌قراردادها با کشور عراق است که باید ترانسفورماتورهای آن تا بعد از سال ۹۸ به مشتریان تحویل داده شود.

به گفته وی طبق برنامه‌ریزی صورت گرفته تولید شرکت آریا ترانسوفراتور  سمنان درسال‌های آتی به دو برابر افزایش خواهد یافت.

رضایی ارتقای تولیدات در سال‌های آتی را، ارتقای اشتغال دانست وپیش بینی کرد: این شرکت بتواند برای ۱۰۰ الی ۱۵۰ نفر نیروی جدید کار ایجاد کند.

مدیرعامل آریا ترانسوفراتور سمنان تعداد نیروی کار در مجموعه صنعتی و صادراتی این شرکت را قریب به یک هزار نفر ذکرکردوگفت:این تعداد نیرو می تواند بسته به تولید افزایش نیز یابد.

وی تصریح کرد: این شرکت در نقطه تولید نامی خودش قرار نداشته و پائین‌تر از آن قرار دارد برای شروع به کار تعداد نیروی انسانی در ابتدا کفایت می کرد اما برای توسعه فعالیت تا رسیدن به ظرفیت نامی این واحد که ۲۵ هزار مگاولت آمپر در حوزه ترانس‌های فوق توزیع و قدرت و پنج هزار ولت ترانس توزیع است، پروسه‌ای نیازمند افزودن نیروی کار نیاز است.

رضایی گفت: این نیروی انسانی ظرفیت تولید ما را حدود ۱۵ الی ۲۰ درصد نسبت به سال‌های قبل افزایش می دهد برای مثال اگر شرکت با ۴۰ درصد ظرفیت نامی خودش کار می کند این نیروی کار جدید می‌تواند ظرفیت کاری را به ۶۰ درصد برساند برای ظرفیت ۱۰۰ درصد اسمی قطعاً به نیروی کار بیشتری خواهیم داشت اما شرایط سیاسی و اقتصادی کشور برای تامین مواد اولیه و ارتباطات خارج از کشور برای توسعه صادرات در حال حاضر دستان ما را بسته و امکان توسعه نیست، ما مشکلی از نظر توانمندی نداریم اما باید بازار نیز وجود داشته باشد.

مدیرعامل آریا ترانسوفراتور سمنان اذعان داشت: امروز تولید آریاترانسفور و رقیبش که یک شرکت زنجانی است، کفاف تولید ایران را می دهد در نتیجه باید به فکر صادرات بخشی از تولیدات‌مان باشیم.

وی تصریح کرد:حمایت از واحدهای صنعتی و تولیدی به منظور رونق کسب و کار در استان سمنان ادامه یابد و با برنامه‌ریزی اصولی می توان برای توسعه کشور اقدام کرد.

شرکت آریا ترانسفو با ظرفیت تولید ۲۱ هزار و ۶۰۰ دستگاه انواع ترانسفورماتورهای توزیع برق در بخش شهمیرزاد شهرستان مهدی‌شهر در استان سمنان قرار دارد.

این واحد در زمینی به مساحت ۹۵ هزارمترمربع و زیربنای ۲۳ هزار مربع در هفته دولت ۹۵ با حضور اسحاق جهانگیری معاون اول رئیس جمهوری به بهره برداری رسید.

شرکت آریا ترانسفو به منظور تولید انواع ترانسفورماتورهای توزیع روغنی و خشک رزینی و همچنین انواع پست های پیش ساخته با استفاده از فناوری و دانش فنی شرکت های معتبر اروپای غربی و ماشین آلات و آزمایشگاه های مدرن فشارقوی با سرمایه گذاری بخش خصوصی، در شهرک صنعتی شهمیرزاد واقع در ۳۰ کیلومتری شمال شهر سمنان احداث شده است.

این شرکت همچنین انواع ترانسفورماتورهای قدرت و فوق توزیع شبکه و نیروگاه ها، راکتورهای شنت و ترانسفورماتورهای خاص صنایع با استفاده از دانش روز را تولید می کند.

با توجه به پیشرفت روزافزون دانش فنی و فناوری ساخت ترانسفورماتور، به خصوص تاکید بر ترانسفورماتورهایی با تلفات کم و راندمان بالا، این شرکت علاوه بر تامین ماشین آلات پیشرفته و جدید از سازندگان معتبر و نیز با استفاده از بهترین متخصص ها از داخل و خارج کشور، نسبت به انتقال فناوری از شرکت های صاحب نام این صنعت اقدام، تا از پشتیبانی های فنی لازم مبنی بر طراحی، آموزش، نظارت بر تولید و آزمایش بهره برد.

تولیدهای این شرکت شامل کلیه ترانسفورماتورهای مورد نیاز شبکه توزیع برق از جمله ترانسفورماتورهای روغنی، خشک رزینی و یا با هسته آمورف و همچنین پست های پیش ساخته است.

طراحی این شرکت با استفاده از نرم افزارهای پیشرفته تحلیل میدان های الکتریکی و مغناطیسی به صورت سه بعدی به منظور طراحی مطمئن و بهینه با هدف کاهش تلفات بی باری و بار، کم کردن سطح صدا، کوچک کردن ابعاد، افزایش راندمان و افزایش طول عمر ترانسفورماتورهای است.

یکی از اصول بنیادی شرکت آریا تراسفو حفاظت از محیط زیست، سلامتی و ایمنی کارکنان، مشتریان و جامعه است.

برچسب ها :

ناموجود
ارسال نظر شما
مجموع نظرات : 0 در انتظار بررسی : 0 انتشار یافته : 0
  • نظرات ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط مدیران سایت منتشر خواهد شد.
  • نظراتی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد.
  • نظراتی که به غیر از زبان فارسی یا غیر مرتبط با خبر باشد منتشر نخواهد شد.