کد خبر : 4014
تاریخ انتشار : چهارشنبه ۷ اسفند ۱۳۹۸ - ۱۱:۴۹
-

کشف سه ونیم میلیون ماسک طی ٣۶ ساعت در گشت های مشترک با تعزیرات

سخنگوی سازمان تعزیرات حکومتی گفت: سه ونیم میلیون ماسک طی ٣۶ ساعت گذشته با همکاری سازمان اطلاعات سپاه پاسداران تهران بزرگ کشف و در اختیار وزارت بهداشت، درمان و آموزش پزشکی و دانشگاه‌های علوم پزشکی تهران، ایران و شهید بهشتی قرار گرفت تا در اسرع وقت در بازار توزیع شود. به گزارش پایگاه خبری کارنامه

سخنگوی سازمان تعزیرات حکومتی گفت: سه ونیم میلیون ماسک طی ٣۶ ساعت گذشته با همکاری سازمان اطلاعات سپاه پاسداران تهران بزرگ کشف و در اختیار وزارت بهداشت، درمان و آموزش پزشکی و دانشگاه‌های علوم پزشکی تهران، ایران و شهید بهشتی قرار گرفت تا در اسرع وقت در بازار توزیع شود.

به گزارش پایگاه خبری کارنامه فردا ،سیدیاسر رایگانی در نشست خبری مراسم افتتاحیه طرح نوروزی تعزیرات گفت: در استان کرمانشاه ٢۵٠ کارتن بزرگ دستکش یکبار مصرف در یک انبار کشف شد که قرار است این کالاها در سریع ترین زمان ممکن در اختیار دانشگاه علوم پزشکی استان کرمانشاه قرار گیرد.

سخنگوی سازمان تعزیرات حکومتی گفت: سه ونیم میلیون ماسک طی ٣۶ ساعت گذشته با همکاری سازمان اطلاعات سپاه پاسداران تهران بزرگ کشف و در اختیار وزارت بهداشت، درمان و آموزش پزشکی و دانشگاه‌های علوم پزشکی تهران، ایران و شهید بهشتی قرار گرفت تا در اسرع وقت در بازار توزیع شود.

وی ادامه داد: پیش از این احتکار اقلام اساسی بیشتر در شهرهای بزرگ رخ می داد اما متأسفانه احتکار و اختفا به قصد گران‌فروشی محصولات بهداشتی در اغلب شهرهای بزرگ و کوچک انجام شده است.

رایگانی با تاکید بر اشد مجازات و برخورد قاطع با متخلفان اظهارداشت: ضمن رسیدگی به پرونده های متخلفان در شعب تعزیرات، حتما با همکاری دادستانی قرار است با این متخلفان به عنوان اخلالگران در نظام سلامت هم برخورد می شوند.

وی خاطرنشان کرد: ماسک غیرفیلتردار ۴١٠ و قیمت ماسک فیلتردار ۵١٠ تومان اعلام شده است که فروش بیش از مبالغ اعلام شده گران‌فروشی است.

رایگانی با تاکید بر لزوم فرهنگ سازی و خرید هوشمندانه افزود: ماسک بیشتر برای افراد دارای بیماری های زمینه ای و مسن توصیه شده است بنابراین همه افراد نیاز به ماسک ندارند.

برچسب ها :

ناموجود
ارسال نظر شما
مجموع نظرات : 0 در انتظار بررسی : 0 انتشار یافته : 0
  • نظرات ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط مدیران سایت منتشر خواهد شد.
  • نظراتی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد.
  • نظراتی که به غیر از زبان فارسی یا غیر مرتبط با خبر باشد منتشر نخواهد شد.