کد خبر : 442
تاریخ انتشار : دوشنبه ۲۸ مرداد ۱۳۹۸ - ۱۵:۱۳
-

۶ پروژه در هفته دولت به بهره برداری خواهد رسید

به گزارش پایگاه خبری کارنامه فردا ،شهر دار منطقه دو از تکمیل پروژه های قابل افتتاح در هفته دولت خبر داد و گفت: همزمان با هفته دولت و با همکاری و حمایت شهروندان عزیز ۶ پروژه تکمیل و به بهره برداری خواهد رسید. کوروش حصیرباف افزود: فاز اول مجموعه زمین ورزشی نشاط مهر در شهرک

به گزارش پایگاه خبری کارنامه فردا ،شهر دار منطقه دو از تکمیل پروژه های قابل افتتاح در هفته دولت خبر داد و گفت: همزمان با هفته دولت و با همکاری و حمایت شهروندان عزیز ۶ پروژه تکمیل و به بهره برداری خواهد رسید.

کوروش حصیرباف افزود: فاز اول مجموعه زمین ورزشی نشاط مهر در شهرک مهر پیامبر اعظم با اعتباری بالغ بر یک میلیارد تومان از جمله پروژه های قابل افتتاح در هفته دولت است.

وی گفت : دو زمین چمن مصنوعی جدید واقع در شهرک بهاران و شهرک امیر المومنین مسکن مهر با اعتبار ۶۵۰ میلیون تومان در هفته دولت به بهره برداری می رسد.

حصیرباف از بهسازی و زیباسازی پیاده رو ها با مشارکت شهروندان خبر داد و گفت: به منظور زیباسازی و تردد برای پیاده روی شهروندان پیاده رو های میدان کوثر تا میدان نماز و همچنین حاشیه میدان کوثر بهسازی شد و این پروژه با اعتباری بالغ ۴۰۰ میلیون تومان تکمیل خواهد شد.

وی از دیگر پروژه های قابل افتتاح در هفته دولت را بوستان محله ای “پاییز” در شهرک مدیران نام برد و افزود: این پروژه با متراژ ۱۰۰۰ متر مربع و اعتبار ۱۵۰ میلیون تومان به بهره برداری می رسد.

شهردار منطقه دو سمنان در پایان به فاز اول احداث میدان جدید واقع در بلوار ماندگار اشاره کرد و گفت: این پروژه درورودی شهرک امیرالمومنین و پارک کومش از مقابل بیمارستان سینا با اعتبار ۴۵۰ میلیون تومان در هفته دولت تکمیل خواهد شد.

برچسب ها :

ناموجود
ارسال نظر شما
مجموع نظرات : 0 در انتظار بررسی : 0 انتشار یافته : 0
  • نظرات ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط مدیران سایت منتشر خواهد شد.
  • نظراتی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد.
  • نظراتی که به غیر از زبان فارسی یا غیر مرتبط با خبر باشد منتشر نخواهد شد.