کد خبر : 4136
تاریخ انتشار : یکشنبه ۱۱ اسفند ۱۳۹۸ - ۱۷:۲۳
-

جلوگیری از فروش دام، آبزیان و طیور

مدیرکل امور شهری و شورا‌های استانداری سمنان با تأکید بر لزوم بسیج تمام امکانات شهرداری‌ها برای مقابله با ویروس کرونا گفت: ماسک به‌صورت رایگان بین کارگران شهرداری‌های استان توزیع شد. به گزارش پایگاه خبری کارنامه فردا ،شهاب در گفتگو با خبرنگاران  به تشریح فعالیت شهرداری‌های استان در خصوص اقدامات مقابله‌ای با ویروس کرونا پرداخت و

مدیرکل امور شهری و شورا‌های استانداری سمنان با تأکید بر لزوم بسیج تمام امکانات شهرداری‌ها برای مقابله با ویروس کرونا گفت: ماسک به‌صورت رایگان بین کارگران شهرداری‌های استان توزیع شد.

به گزارش پایگاه خبری کارنامه فردا ،شهاب در گفتگو با خبرنگاران  به تشریح فعالیت شهرداری‌های استان در خصوص اقدامات مقابله‌ای با ویروس کرونا پرداخت و اظهار داشت: تمام امکانات شهرداری‌ها برای مقابله با این ویروس بسیج شده است.

وی از توزیع ماسک رایگان بین تمام کارگران شهرداری در بخش‌های مختلف باغبانی، نظافت شهری، نیرو‌های حمل زباله، عوامل جمع‌آوری پسماند، باغبانان و کارکنان آرامستان‌ها در سراسر استان خبر داد و افزود: ضدعفونی اتوبوس‌های شهری و ایستگاه‌های اتوبوس به‌صورت روزانه از دیگر اقدامات مهمی است که از سوی شهرداری‌های سراسر استان در دستور کار قرارگرفته است.

مدیرکل شهری و شورا‌های استانداری سمنان با اشاره به شستشوی روزانه سطل‌های زباله یادآور شد: آموزش موارد بهداشتی به رانندگان وسایل حمل‌ونقل عمومی، پاکبانان و نگهبانان بوستان‌های شهری نیز در حال اجرا است.

شهاب با تأکید بر لزوم جلوگیری از فروش دام، آبزیان و طیور در شهر‌های استان سمنان تصریح کرد: آموزش دهی به خانواده کارکنان شهرداری و شورا‌های استان و توزیع محلول ضدعفونی‌کننده بین تاکسی‌داران نیز از دیگر اقدامات مهم این نهاد برای پیشگیری از شیوع کرونا در استان است.

وی افزود: پاک‌سازی معابر شهری و ضدعفونی محیط و تجهیزات اداری در شهرداری‌ها و شورا‌های استان نیز در دستور کار است.

برچسب ها :

ناموجود
ارسال نظر شما
مجموع نظرات : 0 در انتظار بررسی : 0 انتشار یافته : 0
  • نظرات ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط مدیران سایت منتشر خواهد شد.
  • نظراتی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد.
  • نظراتی که به غیر از زبان فارسی یا غیر مرتبط با خبر باشد منتشر نخواهد شد.