کد خبر : 4204
تاریخ انتشار : سه شنبه ۱۳ اسفند ۱۳۹۸ - ۱۲:۱۸
-

مددجویان کمیته امداد میامی انشعاب رایگان خدمات رفاهی می‌گیرند

 رئیس کمیته امداد امام خمینی (ره) میامی گفت:امسال ۲۳۰ انشعاب رایگان در بخش آب، برق و گاز به مددجویان کمیته امداد شهرستان میامی واگذار شده است. به گزارش پایگاه خبری کارنامه فردا ،مهدی اصغری در بازدید از طرح‌های تعمیر مسکن مدد جویان گفت: ۱۷۰ انشعاب آب، ۴۵ انشعاب برق و ۱۵ انشعاب گاز توسط این

 رئیس کمیته امداد امام خمینی (ره) میامی گفت:امسال ۲۳۰ انشعاب رایگان در بخش آب، برق و گاز به مددجویان کمیته امداد شهرستان میامی واگذار شده است.

به گزارش پایگاه خبری کارنامه فردا ،مهدی اصغری در بازدید از طرح‌های تعمیر مسکن مدد جویان گفت: ۱۷۰ انشعاب آب، ۴۵ انشعاب برق و ۱۵ انشعاب گاز توسط این نهاد به صورت رایگان در اختیار مددجویان قرار گرفت.

وی افزود: کمیته امداد با ارائه خدمات هدفمند و در جهت برقراری عدالت اجتماعی بویژه در مناطق محروم تلاش می‌کند تا از این طریق دهک‌های پایین از خدمات حمایتی مناسبی بهره‌مند شوند.

رئیس کمیته امداد امام خمینی (ره) میامی افزود: امسال برای ساخت هشت واحد مسکونی با یک میلیارد و پانصد ریال اعتبار تسهیلات بلاعوض و ۶۰۰ میلیون ریال تسهیلات بانکی تخصیص یافته است.

وی گفت: برای ۱۷۵ مورد تعمیرات مسکن با اعتباری بالغ بر ۲ میلیاردو ۷۴۰ میلیون ریال به مدد جویان اختصاص یافته است.

اصغری با بیان اینکه یکی از اولویت‌های مهم کمیته امداد ارائه تسهیلات کارگشایی است اظهار داشت: امسال این تسهیلات به ٣۴٧مددجو با اعتباری بالغ بر ۱۳ میلیارد و ۲۴۰ میلیون ریال پرداخت شد.

برچسب ها :

ناموجود
ارسال نظر شما
مجموع نظرات : 0 در انتظار بررسی : 0 انتشار یافته : 0
  • نظرات ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط مدیران سایت منتشر خواهد شد.
  • نظراتی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد.
  • نظراتی که به غیر از زبان فارسی یا غیر مرتبط با خبر باشد منتشر نخواهد شد.