کد خبر : 4430
تاریخ انتشار : سه شنبه ۲۰ اسفند ۱۳۹۸ - ۱۳:۱۰
-

تشکیل۴۱ پرونده تخلف بهداشتی در سمنان

مدیرکل تعزیرات حکومتی استان سمنان گفت: ۴۱ تخلف در زمینه احتکار، گرانفروشی و تقلب در بازرسی از واحد‌های صنفی به منظور پیشگیری از شیوع ویروس کرونا در استان برای متخلفان تشکیل پرونده شد. به گزارش پایگاه خبری کارنامه فردا،رضا محمدی افزود: اداره کل تعزیرات حکومتی استان سمنان با مشارکت دستگاه‌های اجرایی مرتبط در قالب ۴۷

مدیرکل تعزیرات حکومتی استان سمنان گفت: ۴۱ تخلف در زمینه احتکار، گرانفروشی و تقلب در بازرسی از واحد‌های صنفی به منظور پیشگیری از شیوع ویروس کرونا در استان برای متخلفان تشکیل پرونده شد.

به گزارش پایگاه خبری کارنامه فردا،رضا محمدی افزود: اداره کل تعزیرات حکومتی استان سمنان با مشارکت دستگاه‌های اجرایی مرتبط در قالب ۴۷ تیم، به منظور مقابله با ویروس کرونا ۱۷۷ بازرسی از واحد‌های صنفی استان انجام داده است.

وی افزود: بازرسان در نظارت از واحد‌های صنفی استان سمنان مقادیری محلول ضدعفونی فاقد مجوز را کشف و توقیف کردند.

محمدی بیان کرد: بررسی سلامت محلول‌های ضدعفونی کننده با دانشگاه علوم پزشکی استان سمنان است و تاکنون آسیب ناشی از فروش الکل صنعتی در استان گزارش نشده است.

مدیرکل تعزیرات حکومتی استان سمنان گفت: کارشناسان این اداره‌کل برخورد با هرگونه تخلف صنفی در زمینه گرانی‌فروشی، احتکار و تقلب را دستور کار قرار داده اند و با متخلفان با جدیت برخورد می‌شود.

برچسب ها :

ناموجود
ارسال نظر شما
مجموع نظرات : 0 در انتظار بررسی : 0 انتشار یافته : 0
  • نظرات ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط مدیران سایت منتشر خواهد شد.
  • نظراتی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد.
  • نظراتی که به غیر از زبان فارسی یا غیر مرتبط با خبر باشد منتشر نخواهد شد.