کد خبر : 4406
تاریخ انتشار : سه شنبه ۲۰ اسفند ۱۳۹۸ - ۱:۴۶
-

ضدعفونی معابر عمومی به صورت مستمر تا رفع خطر ادامه دارد

به گزارش پايگاه خبري كارنامه فردا، مرحله دوم ضدعفونی و گندزدایی معابر شهری و مناطق پرتردد شهر سمنان شب گذشته با استفاده از اکیپ های شهرداری ، سپاه ناحیه سمنان ، نیروی انتظامی سمنان ، آتش نشانی و سازمان سیما و منظر و فضای سبز شهرداری سمنان در مسیرهای ده گانه و با استفاده از

به گزارش پايگاه خبري كارنامه فردا، مرحله دوم ضدعفونی و گندزدایی معابر شهری و مناطق پرتردد شهر سمنان شب گذشته با استفاده از اکیپ های شهرداری ، سپاه ناحیه سمنان ، نیروی انتظامی سمنان ، آتش نشانی و سازمان سیما و منظر و فضای سبز شهرداری سمنان در مسیرهای ده گانه و با استفاده از نیروهای بسیج ، پرسنل شهرداری و آتش نشان و با نظارت مرکز بهداشت شهرستان صورت گرفت .


به گفته شهردار سمنان در روزهای آینده اکیپ های شهرداری در سطح شهر ضدعفونی را در سطح محله ها و کوچه های پرتردد ادامه می دهند و تمام حوزه‌های شهرداری سمنان به‌صورت شبانه‌روزی فعال هستند تا این آلودگی هرچه کمتر منتقل شود.


سید محمد ناظم رضوی با اشاره به ضدعفونی روزانه و مستمر ناوگان حمل و نقل عمومی شهر ، مبلمان شهری ، بوستانها ،خودروهای حمل پسماند، سطل های زباله شهری ، وسایل بازی کودکان ، بازارچه ها و دیگر معابر شهری گفت :  این روند در روزهای آتی به صورت مداوم تا عبور از مرحله بحران، ادامه خواهد داشت.

شهردار سمنان در خصوص کاهش مراجعات مردمی به شهرداری برای جلوگیری از شیوع ویروس کرونا  گفت: به منظور حفظ سلامت مراجعان در شهرداری مرکز، تمامی سازمانها و مناطق سه ‌گانه شهرداری میز خدمت پیش بینی شده که ضمن انجام خدمات مورد نیاز  مراجعان ، در صورت لزوم پیگیری اداری کارهای مربوطه نیز توسط پرسنل انجام شده تا حداقل تردد مراجعان در محیط اداری را شاهد باشیم .

جواد نجاریانی معاون خدمات شهری شهرداری سمنان در حاشیه طرح ضدعفونی معابر اظهار داشت: اولویت ضدعفونی و گندزدایی معابر با اطراف بیمارستان ها، درمانگاه ها ، بازار، پاساژها و مراکز پرتردد شهروندان بوده و  طبق اولویت بندی منطقه ای تا رفع کامل آلودگی با استفاده از ترکیبات گندزدا، این فعالیت ها در سطح مناطق سه گانه شهرداری ادامه خواهد داشت .

نجاریانی تصریح کرد با توجه به استفاده از ترکیبات کلر و در جهت رفاه حال همشهریان عزیز گندزدایی هنگام شب که تردد پایین است انجام می گردد .

شایان ذکر است مرحله اول طرح ضدعفونی معابر شهری هفته گذشته با مشارکت سپاه ناحیه سمنان صورت گرفته بود .


برچسب ها :

ناموجود
ارسال نظر شما
مجموع نظرات : 0 در انتظار بررسی : 0 انتشار یافته : 0
  • نظرات ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط مدیران سایت منتشر خواهد شد.
  • نظراتی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد.
  • نظراتی که به غیر از زبان فارسی یا غیر مرتبط با خبر باشد منتشر نخواهد شد.