کد خبر : 4440
تاریخ انتشار : سه شنبه ۲۰ اسفند ۱۳۹۸ - ۱۳:۴۴
-

وجود ۲ نوع ویروس کرونا در ایران سندیت ندارد

رئیس دانشگاه علوم پزشکی شاهرود در پاسخ به یک شایعه گفت: موضوع وجود دو نوع ویروس کرونا در ایران سندیت ندارد. به گزارش پایگاه خبری کارنامه فردا ،رضا چمن رئیس دانشگاه علوم پزشکی شاهرود در ارتباط ویدئوکنفرانسی با ستاد مبارزه با ویروس کرونا در استان سمنان گفت: وجود دو نوع ویروس کرونا در ایران سندیت

رئیس دانشگاه علوم پزشکی شاهرود در پاسخ به یک شایعه گفت: موضوع وجود دو نوع ویروس کرونا در ایران سندیت ندارد.

به گزارش پایگاه خبری کارنامه فردا ،رضا چمن رئیس دانشگاه علوم پزشکی شاهرود در ارتباط ویدئوکنفرانسی با ستاد مبارزه با ویروس کرونا در استان سمنان گفت: وجود دو نوع ویروس کرونا در ایران سندیت ندارد.

وی بابیان اینکه تا این لحظه هیچ سند و مدرک معتبری در خصوص وجود دو نوع ویروس کرونا یا ویروس جهش‌یافته و متفاوت با ویروس کرونای مشاهده‌شده در ووهان چین مشاهده نشده است، افزود: عموم مردم باید از دامن زدن به شایعات و اخبار بی‌اساس پرهیز کنند.

رئیس دانشگاه علوم پزشکی شاهرود تأکید کرد: در شرایط فعلی بهترین راه پیشگیری از شیوع گسترده این بیماری و قطع زنجیره انتقال ماندن در خانه است.

چمن بیان کرد: شستشوی مداوم دست‌ها و ضدعفونی سطوح و پرهیز از سفر، از دیگر اقدامات مهمی است که باید برای پیشگیری از ابتلاء به این ویروس انجام شود.

برچسب ها :

ناموجود
ارسال نظر شما
مجموع نظرات : 0 در انتظار بررسی : 0 انتشار یافته : 0
  • نظرات ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط مدیران سایت منتشر خواهد شد.
  • نظراتی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد.
  • نظراتی که به غیر از زبان فارسی یا غیر مرتبط با خبر باشد منتشر نخواهد شد.