کد خبر : 4455
تاریخ انتشار : سه شنبه ۲۰ اسفند ۱۳۹۸ - ۲۰:۲۳
-

کشف یک میلیون و 796 هزار دستکش در زنجان

فرمانده انتظامی استان از کشف یک میلیون و 796 هزار دستکش احتکار شده توسط ماموران پلیس امنیت عمومی شهرستان ابهر خبر داد . به گزارش پایگاه خبری کارنامه ، سردار ” رحیم جهانبخش ” اظهار داشت : در راستای مبارزه با احتکار کنندگان اقلام بهداشتی و مواد ضد عفونی کننده، ماموران پلیس امنیت عمومی شهرستان

فرمانده انتظامی استان از کشف یک میلیون و 796 هزار دستکش احتکار شده توسط ماموران پلیس امنیت عمومی شهرستان ابهر خبر داد .

به گزارش پایگاه خبری کارنامه ، سردار ” رحیم جهانبخش ” اظهار داشت : در راستای مبارزه با احتکار کنندگان اقلام بهداشتی و مواد ضد عفونی کننده، ماموران پلیس امنیت عمومی شهرستان ابهر از احتکار و دپو دستکش پزشکی مطلع و بررسی موضوع را در دستور کار خود قرار دادند .

وی افزود: ماموران پلیس امنیت عمومی شهرستان ابهر با هماهنگی مقام قضائی یک کارخانه تولید مواد بهداشتی را شناسایی و در بازرسی از این مکان یک میلیون و 796 هزار جفت دستکش پزشکی احتکار شده را کشف کردند.

سردار جهانبخش با بیان این که پلیس با احتکار کنندگان اقلام بهداشتی به شدت برخورد خواهد کرد ، گفت: با دستور مقام قضائی واحد صنفی مورد نظر پلمب و اقلام کشف شده تحویل نمایندگان اداره صمت استان شد.

فرمانده انتظامي استان زنجان احتکار کالاهاي ضروري مردم در شرايط حساس کنوني را غير اخلاقي عنوان و تصريح کرد: شهروندان در صورت مشاهده موارد تخلفاتي اعم از دپو در خصوص شوينده ها ، مواد بهداشتي و ضدعفوني کننده ها ، ماسک را به پليس 110 اطلاع دهند.

برچسب ها :

ناموجود
ارسال نظر شما
مجموع نظرات : 0 در انتظار بررسی : 0 انتشار یافته : 0
  • نظرات ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط مدیران سایت منتشر خواهد شد.
  • نظراتی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد.
  • نظراتی که به غیر از زبان فارسی یا غیر مرتبط با خبر باشد منتشر نخواهد شد.