کد خبر : 8040
تاریخ انتشار : دوشنبه ۱۳ مرداد ۱۳۹۹ - ۲۲:۱۹
-

از پوستر جشنواره مجازی نان حرکت برکت رونمایی شد

همزمان با دهه امامت و ولایت با حضور روسای ادارات ورزش و جوانان مهدیشهر و سرخه و جمعی از مسولین از پوستر جشنواره مجازی نان حرکت برکت رونمایی شد به گزارش پایگاه خبری کارنامه فردا،ابراهیم پورتقی در نشست هماهنگی بر گزاری اولین جشنواره مجازی نان ،حرکت و بر کت ویژه خانواده کارگران گفت : این

همزمان با دهه امامت و ولایت با حضور روسای ادارات ورزش و جوانان مهدیشهر و سرخه و جمعی از مسولین از پوستر جشنواره مجازی نان حرکت برکت رونمایی شد

به گزارش پایگاه خبری کارنامه فردا،ابراهیم پورتقی در نشست هماهنگی بر گزاری اولین جشنواره مجازی نان ،حرکت و بر کت ویژه خانواده کارگران گفت : این جشنواره همزمان با دهه امامت و ولایت آغاز و تا ۲۸ مرداد ماه ادامه خواهد داشت .

وی افزود : این جشنواره در تمامی شهرستانهای استان بر گزار خواهد شد.
رئیس انجمن بازیهای بومی محلی کارگران استان با اشاره اینکه پخت نان ،بازیهای محلی ، صنایع دستی و قصه و لالایی از بخش های مهم این جشنواره اشاره کرد و گفت: سه نفر برتر هر بخش به جشنواره استانی راه پیدا خواهند کرد.

پورتقی یکی از راه های توجه به تحکیم بنیان خانواده در جهت مبارزه با ویروس کرونا،را برگزاری جشنواره مجازی با رویکرد بومی محلی با عنوان در خانه بمانیم بیان کرد.
وی در ادامه افزود : بازیهای بومی محلی موجب افزایش ارتباطات اجتماعی و دوستی بشر با یکدیگر می شود.

در ادامه جلسه روسای کمیته های انجمن بازی های بومی محلی هیات ورزش کارگری استان سمنان به بیان نقطه نظرات بحث و تبادل نظر پیرامون محورهای جلسه پرداختند.

برچسب ها :

ناموجود
ارسال نظر شما
مجموع نظرات : 0 در انتظار بررسی : 0 انتشار یافته : 0
  • نظرات ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط مدیران سایت منتشر خواهد شد.
  • نظراتی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد.
  • نظراتی که به غیر از زبان فارسی یا غیر مرتبط با خبر باشد منتشر نخواهد شد.