کد خبر : 4530
تاریخ انتشار : چهارشنبه ۲۱ اسفند ۱۳۹۸ - ۲۲:۴۵
-

اهداي خون نماد ايثارگري در هفته منابع طبیعی و آبخیزداری است

دبیر ستاد هماهنگی برگزاری هفته منابع طبیعی و آبخیزداری استان سمنان با بيان اينکه اهداي خون نماد ايثارگري است ، گفت : جنگلبانان و کارکنان منابع طبیعی و آبخیزداری اين استان هم‌ زمان با آغاز هفته منابع طبیعی و آبخیزداری ، خون خود را اهداء کردند . به گزارش پایگاه خبری کارنامه فردا، ابوالفضل صیادجو

دبیر ستاد هماهنگی برگزاری هفته منابع طبیعی و آبخیزداری استان سمنان با بيان اينکه اهداي خون نماد ايثارگري است ، گفت : جنگلبانان و کارکنان منابع طبیعی و آبخیزداری اين استان هم‌ زمان با آغاز هفته منابع طبیعی و آبخیزداری ، خون خود را اهداء کردند .


به گزارش پایگاه خبری کارنامه فردا، ابوالفضل صیادجو در حاشيه حضور در سازمان انتقال خون اين استان اظهار داشت : اهداي خون نماد ايثارگري و فداکاري است و جنگلبانان اين استان هميشه در صحنه حضورداشته و اين بار نیز با فعالیت ویروس کرونا در جامعه در راستای هدف و کمک به هموطنان ایرانی و فعاليت بشر دوستانه اين اقدام را در تمام استان انجام دادند .


وي با بيان اينکه اهداي خون مي‌تواند جان بيماران نيازمند را نجات دهد ، افزود : کارکنان منابع طبیعی و آبخیزداری در این هفته با اهداي خون خود علاوه بر کمک به‌ سلامت خود به بيماران نيازمند نيز کمک کردند .


ابوالفضل صیادجو دبیر ستاد هماهنگی برگزاری هفته منابع طبیعی و آبخیزداری استان سمنان با بيان اينکه نياز است تا افراد جامعه در طول سال اقدام به اهدا خون کنند ، تصريح کرد : بايد در اين زمينه روابط عمومی دستگاه های اجرایی اطلاع‌رساني و دوره های آموزشی لازم را انجام بدهند تا اهميت اهدا خون براي همگان روشن شود .


صیادجو با بيان اينکه اهداي خون بهترين نوع همدلي و نوع ‌دوستي است افزود : اهداکنندگان خون در واقع ايثارگراني هستند که با تمام وجود و بدون هيچ توقعي به کمک نيازمندان مي‌شتابند و جنگلبانان مانند هميشه در اين عرصه نيز خوش درخشيدند.

ارسال نظر شما
مجموع نظرات : 0 در انتظار بررسی : 0 انتشار یافته : 0
  • نظرات ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط مدیران سایت منتشر خواهد شد.
  • نظراتی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد.
  • نظراتی که به غیر از زبان فارسی یا غیر مرتبط با خبر باشد منتشر نخواهد شد.