کد خبر : 4494
تاریخ انتشار : چهارشنبه ۲۱ اسفند ۱۳۹۸ - ۱۰:۳۵
-

۱۶ نقطه ورودی و خروجی استان سمنان رصد می‌شود

 معاون سیاسی، امنیتی و اجتماعی استاندار سمنان گفت: تدابیر لازم برای رصد ورودی و خروجی نقاط ۱۶ گانه استان سمنان با هدف کنترل مسافران اندیشیده است. به گزارش پایگاه خبری کارنامه فردا ،حبیب‌الله خجسته پور در نشست ستاد استانی مقابله با کرونا گفت: برای کنترل مسافران،  نقاط ورودی و خروجی استان سمنان به‌دقت رصد می‌شود.

 معاون سیاسی، امنیتی و اجتماعی استاندار سمنان گفت: تدابیر لازم برای رصد ورودی و خروجی نقاط ۱۶ گانه استان سمنان با هدف کنترل مسافران اندیشیده است.

به گزارش پایگاه خبری کارنامه فردا ،حبیب‌الله خجسته پور در نشست ستاد استانی مقابله با کرونا گفت: برای کنترل مسافران،  نقاط ورودی و خروجی استان سمنان به‌دقت رصد می‌شود.

او افزود: باید توقف خودرو‌های پلاک غیربومی در داخل شهر‌های مختلف استان سمنان ممنوع شود تا از شیوع و گسترش ویروس کروناجلوگیری شود.

معاون سیاسی، امنیتی و اجتماعی استاندار سمنان گفت: باید آدرس اسکان و شماره تماس افراد دارای خودرو‌هایی با پلاک غیربومی گرفته شود و به مراکز بهداشت شهر‌های استان ارسال شوند.

خجسته پور با اشاره به استقرار ایستگاه‌ها و چادر‌های هلال‌احمر در ورودی و خروجی تمامی شهر‌های استان سمنان گفت: این چادر‌ها باید همچنان برپا باشند.

او بر تشدید نظارت‌ها در مورد ورود و خروج مسافران به درون شهر‌های مختلف استان از سوی دستگاه‌های مربوطه در استان سمنان تأکید کرد.

برچسب ها :

ناموجود
ارسال نظر شما
مجموع نظرات : 0 در انتظار بررسی : 0 انتشار یافته : 0
  • نظرات ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط مدیران سایت منتشر خواهد شد.
  • نظراتی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد.
  • نظراتی که به غیر از زبان فارسی یا غیر مرتبط با خبر باشد منتشر نخواهد شد.