کد خبر : 4558
تاریخ انتشار : شنبه ۲۴ اسفند ۱۳۹۸ - ۱۱:۰۹
-

تداوم ضدعفوني معابر و مناطق پرتردد شهر سمنان

به گزارش پایگاه خبری کارنامه فردا، جواد نجاریانی با اعلام این خبر افزود : مرحله سوم ضدعفونی معابر و مناطق پرتردد شهر سمنان با استفاده از اکیپ های مناطق سه گانه و سازمانهای آتش نشانی و فضای سبز شهرداری پنجشنبه شب انجام شد . معاون خدمت شهری شهرداری سمنان گفت : شهرداری تمامی تلاش خود برای مقابله

به گزارش پایگاه خبری کارنامه فردا، جواد نجاریانی با اعلام این خبر افزود : مرحله سوم ضدعفونی معابر و مناطق پرتردد شهر سمنان با استفاده از اکیپ های مناطق سه گانه و سازمانهای آتش نشانی و فضای سبز شهرداری پنجشنبه شب انجام شد .

معاون خدمت شهری شهرداری سمنان گفت : شهرداری تمامی تلاش خود برای مقابله با ویروس کرونا به کار گرفته اما پیشگیری از شیوع این بیماری به مشارکت همگانی و رعایت بهداشت فردی نیاز دارد.

وی تصریح  کرد: ضد عفونی کردن معابر مجوزی برای تردد با خیال راحت نیست و توصیه در خانه ماندن بهترین شیوه قطع زنجیره شیوع ویروس است .

نجاریانی با اشاره به ضدعفونی مستمر و روزانه مبلمان و تجهیزات شهری و بوستانها ، ناوگان حمل و نقل عمومی، خدمات پسماند و آرامستان گفت : ضدعفونی ماشین آلات و خودروهای حمل زباله و بویژه خودروی حمل پسماندکرونایی به صورت روزانه  انجام می‌شود .

معاون خدمات شهری شهرداری سمنان خاطرنشان کرد:اولویت ضدعفونی و گندزدایی معابر با اطراف بیمارستان ها، درمانگاه ها ، بازار، پاساژها و مراکز پرتردد شهروندان بوده و  طبق اولویت بندی منطقه ای تا رفع کامل آلودگی با استفاده از ترکیبات گندزدا، این فعالیت ها در سطح مناطق سه گانه شهرداری ادامه خواهد داشت .

برچسب ها :

ناموجود
ارسال نظر شما
مجموع نظرات : 0 در انتظار بررسی : 0 انتشار یافته : 0
  • نظرات ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط مدیران سایت منتشر خواهد شد.
  • نظراتی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد.
  • نظراتی که به غیر از زبان فارسی یا غیر مرتبط با خبر باشد منتشر نخواهد شد.