کد خبر : 4596
تاریخ انتشار : دوشنبه ۲۶ اسفند ۱۳۹۸ - ۱۱:۱۳
-

امکان تسویه آب بها مشترکین آبفای خراسان شمالی تا پایان اردیبهشت ماه

رئیس هیات مدیره و مدیرعامل این شرکت با بیان خبر فوق گفت: با توجه به شیوع ویروس کرونا در سطح کشور و رکود نسبی کسب و کارها، مهلت پرداخت قبوض آب و فاضلاب کلیه مشترکین شهر و روستا تا پایان اردیبهشت 1399 تمدید می‌گردد. به گزارش پایگاه خبری کارنامه فردا،مهندس ساقی افزود : البته این فرصت جهت اقشاری

رئیس هیات مدیره و مدیرعامل این شرکت با بیان خبر فوق گفت: با توجه به شیوع ویروس کرونا در سطح کشور و رکود نسبی کسب و کارها، مهلت پرداخت قبوض آب و فاضلاب کلیه مشترکین شهر و روستا تا پایان اردیبهشت 1399 تمدید می‌گردد.

به گزارش پایگاه خبری کارنامه فردا،مهندس ساقی افزود : البته این فرصت جهت اقشاری از جامعه است که  دچار مشکلات عدیده اقتصادی شده اند، اما نظر به اینکه خدمات  مهمی در آبفا از محل پرداخت قبوض انجام می‌شود ، لذا از آن دسته از مشترکان که مشکل خاصی با پرداخت قبوض ندارند تقاضا می شود با پرداخت به موقع قبوض آب و فاضلاب ، یاریگر خدمتگزاران خویش ، جهت استمرار خدمات در شرکت آب و فاضلاب باشند .

مدیر عامل شرکت آب و فاضلاب استان در ادامه با اشاره به روند رو به رشد مصرف آب در روز های پایانی سال گفت : فرا رسیدن ایام پایانی سال و شروع خانه تکانی توسط مشترکین و شیوع ویروس کرونا و شستشو های بیش از حد ، باعث افت شدید آب مخازن در شهر ها و روستا ها شده است ، لذا از مردم شریف استان خراسان شمالی انتظار داریم همچون سالیان گذشته با مديريت مصرف صحیح آب در روزهای پایانی سال  از افت فشار و قطعی آب  جلوگیری نموده و از شستشوهای غیر ضروری مانند فرش و پتو و حیاط و… خودداری نمایند. و روستانشینان زحمتکش نیز آب بهداشتی را فقط برای شرب مصرف نموده و از استفاده آن برای دام و یا مصارف غیر شرب بپرهیزند .

وی افزود : در راستای مبارزه با شیوع ویروس کرونا و کاهش مراجعات حضوری به ادارات آب و فاضلاب در سطح استان  ، کلیه خدمات این شرکت به صورت غیر حضوری بر روی دو سایت   www.abfankh.ir و   www.abfarnkh.ir  در دسترس می باشد  که مشترکان محترم در تمامی ساعات شبانه روز می توانند با مراجعه به  این سایت های نامبرده از این خدمات بهره مند شوند .

ارسال نظر شما
مجموع نظرات : 0 در انتظار بررسی : 0 انتشار یافته : 0
  • نظرات ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط مدیران سایت منتشر خواهد شد.
  • نظراتی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد.
  • نظراتی که به غیر از زبان فارسی یا غیر مرتبط با خبر باشد منتشر نخواهد شد.