کد خبر : 4669
تاریخ انتشار : چهارشنبه ۲۸ اسفند ۱۳۹۸ - ۱۷:۳۱
-

دستگیری عامل انتشار شایعه کرونا درسمنان

رئیس پلیس فتای استان از دستگیری فردی که با تهیه و تجمیع مطالبی از کانال‌های معاند، اقدام به انتشار آن در گروه های پرمخاطب کرده بود و موجب تشویش اذهان شده بود خبر داد. به گزارش پایگاه خبری کارنامه فردا ،سرهنگ “حسین صادقی” در گفت وگو با خبرنگاران : تيم رصد فضاي مجازي پليس فتای

رئیس پلیس فتای استان از دستگیری فردی که با تهیه و تجمیع مطالبی از کانال‌های معاند، اقدام به انتشار آن در گروه های پرمخاطب کرده بود و موجب تشویش اذهان شده بود خبر داد.

به گزارش پایگاه خبری کارنامه فردا ،سرهنگ “حسین صادقی” در گفت وگو با خبرنگاران : تيم رصد فضاي مجازي پليس فتای استان در پايش نشانگاه‌هاي سايبري، پروفايلي را در شبکه اجتماعي تلگرام  شناسایی کردند که مبادرت به انتشار اخبار و شايعات در خصوص ويروس کرونا و سبب تشويش اذهان عمومي در کانال‌ها و گروه‌هاي پرمخاطب استاني می شد.

 وی افزود: کارشناسان و مهندسان این یگان در بررسی های تخصصی خود دریافتند پروفايل مذکور با تهیه و تجمیع  مطالبی از کانال‌های معاند اقدام به انتشار آن در گروه های تلگرامي و پر مخاطب استان می کند.

سرهنگ صادقی به شناسایی کامل متهم و هماهنگی های لازم قانونی در این راستا اشاره و بیان کرد: این متخلف سایبری در اقدام  غافلگیرانه پلیس دستگیر شد.

این مقام انتظامی با بیان اینکه مجرم در ابتدا منکر ارتکاب هر گونه جرمی شده بود، گفت: در نهایت در مقابل ادله های محکم پلیس به جرم ارتکابی خود اعتراف کرد.

رئیس پلیس فتای استان سمنان به تکميل پرونده و معرفی فرد دستگیر شده به مرجع قضائی خبر داد و با توصیه به عموم شهروندان گفت: اخبار مربوط به کرونا را فقط از منابع رسمی پیگیری کرده و به اخبار غیر توجهی نکنند.


برچسب ها :

ناموجود
ارسال نظر شما
مجموع نظرات : 0 در انتظار بررسی : 0 انتشار یافته : 0
  • نظرات ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط مدیران سایت منتشر خواهد شد.
  • نظراتی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد.
  • نظراتی که به غیر از زبان فارسی یا غیر مرتبط با خبر باشد منتشر نخواهد شد.