کد خبر : 4716
تاریخ انتشار : دوشنبه ۴ فروردین ۱۳۹۹ - ۲۰:۵۳
-

تمامی محورهای استان سمنان باز ولی لغزنده است

رئیس پلیس راه استان با اشاره به ورود سامانه بارشی و بارش برف و باران در برخی نقاط استان گفت: تمامی مسیر های تردد در این استان باز ولی لغزنده است. به گزارش پایگاه خبری کارنامه فردا ،سرهنگ ” تقی کبیری ” در گفت و گو با خبرنگاران افزود: با توجه به ورود سامانه بارشي

رئیس پلیس راه استان با اشاره به ورود سامانه بارشی و بارش برف و باران در برخی نقاط استان گفت: تمامی مسیر های تردد در این استان باز ولی لغزنده است.

به گزارش پایگاه خبری کارنامه فردا ،سرهنگ ” تقی کبیری ” در گفت و گو با خبرنگاران افزود: با توجه به ورود سامانه بارشي و بارش برف و باران در برخی نقاط استان، سطح جاده ها خيس و لغزنده بوده و تردد در گردنه ها و محورهای کوهستانی فقط با زنجیر چرخ امکان پذیر است.

وی در ادامه با اشاره به وضعیت محورهای مواصلاتی در سطح استان گفت: در حال حاضر محور جندق_معلمان و دامغان_ شاهرود بارندگی باران و آبگرفتگی معابر را شاهد هستیم.

سرهنگ کبیری افزود: گردنه بشم در محور فیرزکوه و گردنه آهوان در محور دامغان و مسیر تردد در محور شهمیرزاد به کیاسر همراه باد و بوران بوده و تردد از این مسیرها فقط بازنجیر چرخ امکان پذیر است.

وی محور شاهرود_ توسکستان (آزادشهر) را هم اکنون همراه با بارش برف عنوان کرد و گفت: در محور گرمسار نیز شاهد بارندگی باران ولغزندگی جاده ها هستیم.

رئیس پلیس راه استان سمنان با تاكيد بر پیوستن كليه هموطنان به پويش ملي “در خانه بمانيم” گفت: با توجه به لغزنده بودن سطح راه هاي استان توصيه پليس راه به رانندگان در حال تردد در محورهاي مواصلاتي استان پرهيز از سفرهاي غيرضروري، پایبندی به قوانين و مقررات راهنمايي و رانندگي، رعايت سرعت مطمئنه و حفظ فاصله طولي مناسب و ايمن با وسيله نقليه جلويي است.#

برچسب ها : ، ،

ارسال نظر شما
مجموع نظرات : 0 در انتظار بررسی : 0 انتشار یافته : 0
  • نظرات ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط مدیران سایت منتشر خواهد شد.
  • نظراتی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد.
  • نظراتی که به غیر از زبان فارسی یا غیر مرتبط با خبر باشد منتشر نخواهد شد.