کد خبر : 4899
تاریخ انتشار : پنجشنبه ۱۴ فروردین ۱۳۹۹ - ۱۹:۰۹
-

پیام منتخب مردم شهرستان هاي سمنان، مهدیشهر و سرخه در مجلس یازدهم به پرسنل و کادر درمانی بیمارستان کوثر سمنان

به گزارش پايگاه خبري كارنامه فردا، دكتر عباس گلرو منتخب مردم سمنان، مهدیشهر و سرخه در مجلس یازدهم، پس از شهادت اولين مدافع سلامت در استان سمنان پيامي را خطاب به پرسنل و کادر درمانی بیمارستان کوثر سمنان صادر نمود. متن پيام بدين شرح است: بسم الله الرحمن الرحیم بدینوسیله از ریاست محترم بیمارستان و

به گزارش پايگاه خبري كارنامه فردا، دكتر عباس گلرو منتخب مردم سمنان، مهدیشهر و سرخه در مجلس یازدهم، پس از شهادت اولين مدافع سلامت در استان سمنان پيامي را خطاب به پرسنل و کادر درمانی بیمارستان کوثر سمنان صادر نمود.

متن پيام بدين شرح است:

بسم الله الرحمن الرحیم

بدینوسیله از ریاست محترم بیمارستان و مجموعه پزشکان، پرستاران و کادر درمانی بیمارستان کوثر سمنان که در خدمت به بیماران مبتلا به ویروس کرونا تلاش و در این روزهای سخت با صبر و تحمل بطور شبانه روزی مجاهدت می کنند، صمیمانه سپاسگزارم۔


امروز جامعه بیش از گذشته نسبت به سختی کار شما عزیزان آگاه شده‌ است و گویای این سختی‌ ها و جانفشانی ها، عروج شهید عزیز اکبر ناظری پور، اولین شهید مدافع سلامت در استان سمنان، می باشد. شهادت این عزیز را به خانواده محترم و همکاران ایشان و جامعه پزشکی سمنان تسلیت عرض می کنم و رحمت و رضوان الهی را برای این عزیز متعهد و ایثارگر مسٲلت می نمایم.

از تلاشهای دانشگاه علوم پزشکی تشکر می کنم و بعنوان منتخب مردم قدردان زحمات و از خود گذشتگی پزشکان و پرستاران و کادر درمانی هستم.


امید است مردم عزیز برای رعایت حال کادر درمانی و برای سلامت خود، توصیه ها را بیش از پیش جدی بگیرند.

عباس گلرو
منتخب مردم شریف شهرستانهای سمنان، مهدیشهر و سرخه

ارسال نظر شما
مجموع نظرات : 0 در انتظار بررسی : 0 انتشار یافته : 0
  • نظرات ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط مدیران سایت منتشر خواهد شد.
  • نظراتی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد.
  • نظراتی که به غیر از زبان فارسی یا غیر مرتبط با خبر باشد منتشر نخواهد شد.