کد خبر : 5160
تاریخ انتشار : پنجشنبه ۲۱ فروردین ۱۳۹۹ - ۱۵:۴۱
-

پنج کارگاه تولید ماسک در استان سمنان ایجاد شد

مدیرکل ستاد اجرایی فرمان امام خمینی (ره) در استان سمنان گفت:از ابتدای شروع ویروس کرونا، پنج کارگاه تولید ماسک در استان سمنان به همت این ستاد ا ایجاد شده است. به گزارش پایگاه خبری کارنامه فردا ،مجید مشایخی با اشاره به ایجاد پنج کارگاه تولید ماسک در استان سمنان گفت: تاکنون بیش از ۲۵ هزار ماسک در

مدیرکل ستاد اجرایی فرمان امام خمینی (ره) در استان سمنان گفت:از ابتدای شروع ویروس کرونا، پنج کارگاه تولید ماسک در استان سمنان به همت این ستاد ا ایجاد شده است.

به گزارش پایگاه خبری کارنامه فردا ،مجید مشایخی با اشاره به ایجاد پنج کارگاه تولید ماسک در استان سمنان گفت: تاکنون بیش از ۲۵ هزار ماسک در استان تولید شده که ۱۰ هزار عدد آن در بین مردم استان سمنان توزیع شده است.

او با بیان اینکه در حال حاضر ۵ هزار بسته بهداشتی تولید شده و آماده توزیع در سطح استان سمنان است افزود: این بسته‌ها شامل ۴ عدد ماسک و یک عدد ماده ضدعفونی کننده است.

مدیرکل ستاد اجرایی فرمان امام خمینی (ره) در استان سمنان تصریح کرد: فعالیت‌های ستاد اجرایی فرمان حضرت امام (ره) در سطح استان تا ریشه کن شدن کامل ویروس کرونا در کشور ادامه خواهد داشت

برچسب ها :

ناموجود
ارسال نظر شما
مجموع نظرات : 0 در انتظار بررسی : 0 انتشار یافته : 0
  • نظرات ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط مدیران سایت منتشر خواهد شد.
  • نظراتی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد.
  • نظراتی که به غیر از زبان فارسی یا غیر مرتبط با خبر باشد منتشر نخواهد شد.