کد خبر : 5358
تاریخ انتشار : سه شنبه ۲۶ فروردین ۱۳۹۹ - ۹:۱۵
-

توقیف خودرو حامل ۵ تن چوب قاچاق در محور فیروزکوه – سمنان

رئیس اداره منابع طبیعی و آبخیزداری شهرستان سرخه گفت : مامورین یگان حفاظت اداره منابع طبیعی سرخه ۵ تن چوب جنگلی از گونه های انجیلی، ممرز، راش و گیلاس وحشی کشف کردند. به گزارش پایگاه خبری کارنامه فردا ، محمد راستین رئیس اداره منابع طبیعی و آبخیزداری شهرستان سرخه گفت : مامورین یگان حفاظت اداره


رئیس اداره منابع طبیعی و آبخیزداری شهرستان سرخه گفت : مامورین یگان حفاظت اداره منابع طبیعی سرخه ۵ تن چوب جنگلی از گونه های انجیلی، ممرز، راش و گیلاس وحشی کشف کردند.
به گزارش پایگاه خبری کارنامه فردا ، محمد راستین رئیس اداره منابع طبیعی و آبخیزداری شهرستان سرخه گفت : مامورین یگان حفاظت اداره منابع طبیعی و آبخیزداری شهرستان سرخه در حال گشت زنی در محور فیروزکوه سمنان به یک دستگاه کامیون مشکوک شده و در بازرسی از آن ۵ تن چوب جنگلی از گونه های انجیلی ، ممرز ، راش و گیلاس وحشی کشف کردند.
وی افزود : کامیون به پارکینگ نیروی انتظامی منتقل و راننده نیز برای سیر مراحل قانونی تحویل مراجع قضایی شد.
رئیس اداره منابع طبیعی و آبخیزداری شهرستان سرخه با بیان اهمیت حفاظت از جنگل و درختان جنگلی و برخورد قانونی با متخلفان و قاچاقچیان چوب اضافه کرد ، نیروهای یگان حفاظت اداره منابع طبیعی و آبخیزداری به صورت شبانه روزی آماده دریافت اخبار مربوط به تخریب ، تصرف ، آتش سوزی و قطع درختان جنگلی و بوته کنی در مراتع از طریق سامانه تلفنی ۱۵۰۴ هستند.
راستین از عموم مردم و تشکل های مردم نهاد ، همیاران طبیعت ، دهیاران و شوراهای اسلامی خواست برای مشارکت در حفاظت هز منابع طبیعی گژارشهای خود را مبنی بر تصرف و قطع غیر مجاز با این سامانه اطلاع دهند .
رئیس اداره منابع طبیعی و آبخیزداری شهرستان سرخه از ناوگان حمل و نقل چوب های باغی و غیر باغی خواست مجوز های لازم را برای حمل چوبهایی که از نظر قانون قاچاق محسوب می شوند از ادارات منابع طبیعی و آبخیزداری دریافت کنند و در بازه زمانی مشخص شده در مجوز صادر شده تردد نمایند

برچسب ها :

ناموجود
ارسال نظر شما
مجموع نظرات : 0 در انتظار بررسی : 0 انتشار یافته : 0
  • نظرات ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط مدیران سایت منتشر خواهد شد.
  • نظراتی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد.
  • نظراتی که به غیر از زبان فارسی یا غیر مرتبط با خبر باشد منتشر نخواهد شد.