کد خبر : 21619
تاریخ انتشار : پنجشنبه ۳۰ فروردین ۱۴۰۳ - ۱۴:۳۴
-

رییس‌جمهور طرح تکمیل آبرسانی به گرمسار را افتتاح کرد

رییس‌جمهور طرح تکمیل آبرسانی به گرمسار را افتتاح کرد
ندای مردم - طرح تکمیل آبرسانی به شهرستان گرمسار با هدف افزایش کیفیت و پایداری آب آشامیدنی و نیروگاه تجدیدپذیر خورشیدی در استان سمنان با حضور رییس‌جمهور در قالب برنامه‌های سفر دولت سیزدهم به بهره‌برداری رسید.؛

رییس‌جمهور طرح تکمیل آبرسانی به گرمسار را افتتاح کرد

به گزارش ندای مردم دو استان ، آیت‌الله سید ابراهیم رئیسی روز پنجشنبه در سفر دوم دولت مردمی به استان سمنان، طرح تکمیل آبرسانی به شهرستان گرمسار را افتتاح کرد.

اجرای ۲۳ کیلومتر لوله فولادی به قطر ۸۰۰ میلی‌متر با ظرفیت ۶۳۰ لیتر بر ثانیه برای تامین ۲۰.۵ میلیون مترمکعب آب آشامیدنی و صنعت شهرستان‌های گرمسار، آرادان و شهر ایوانکی از ویژگی‌های این طرح است.

همچنین احداث ایستگاه پمپاژ آب به شهر جدید ایوانکی با ایجاد ۳ کیلومتر خط انتقال و ساخت مخزن پمپاژ، ساخت مخزن ۱۰۰ متر مکعبی روستای ایج، تامین آب آشامیدنی روستای ارمیان با اجرای خط انتقال آب به طول ۱۸ کیلومتر و احداث مخزن یک‌هزار متر مکعبی راه‌بند مهدی‌شهر از دیگر طرح‌های صنعت آب و فاضلاب در استان سمنان است که با حضور رئیس‌جمهور افتتاح شد و باعث ارتقاءِ قابل توجه کیفیت و پایداری آب مصرفی این مناطق خواهد شد.

امروز با حضور دکتر رئیسی نیروگاه تجدیدپذیر خورشیدی نز به بهره‌برداری رسید و ۳۳ مگاوات برق تولیدی این نیروگاه خورشیدی وارد مدار شد. با بهره‌برداری از این نیروگاه خورشیدی ظرفیت تولید برق نیروگاهی استان سمنان به ‌یک‌هزار و ۱۰۰ مگاوات افزایش یافت.

ارسال نظر شما
مجموع نظرات : 0 در انتظار بررسی : 0 انتشار یافته : 0
  • نظرات ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط مدیران سایت منتشر خواهد شد.
  • نظراتی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد.
  • نظراتی که به غیر از زبان فارسی یا غیر مرتبط با خبر باشد منتشر نخواهد شد.