کد خبر : 5481
تاریخ انتشار : چهارشنبه ۲۷ فروردین ۱۳۹۹ - ۲۱:۵۷
-

زیرساخت‌های تجارت الکترونیک در استان سمنان تقویت شود

استاندار سمنانگفت: امروز باید با استفاده از ظرفیت‌های درون استان سمنان زیرساخت‌های تجارت الکترونیک تقویت شود. به گزارش پایگاه خبری کارنامه فردا ،علی‌رضا آشناگر در نشست ستاد تنظیم بازار استان سمنان با بیان اینکه بهره‌گیری از تجارت الکترونیک و استفاده از برنامه‌های کاربردی و اینترنتی در استان می‌بایست بهبود یابد، گفت: امروز باید با استفاده از

استاندار سمنانگفت: امروز باید با استفاده از ظرفیت‌های درون استان سمنان زیرساخت‌های تجارت الکترونیک تقویت شود.

به گزارش پایگاه خبری کارنامه فردا ،علی‌رضا آشناگر در نشست ستاد تنظیم بازار استان سمنان با بیان اینکه بهره‌گیری از تجارت الکترونیک و استفاده از برنامه‌های کاربردی و اینترنتی در استان می‌بایست بهبود یابد، گفت: امروز باید با استفاده از ظرفیت‌های درون استان زیرساخت‌های تجارت الکترونیک تقویت شود.

وی افزود: احداث و راه اندازی بازارچه‌های محلی فروش و عرضه محصولات و ایجاد محلی برای تجمع افراد و ارائه خدمات به صورت حضوری در جوامع امروزی مورد تأیید نبوده و در استان نیز باید به سمت استفاده از نرم‌افزار‌های الکترونیکی، بهره‌گیری از فروش غیرحضوری، آنلاین و اینترنتی و ایجاد شبکه‌های فروش مجازی در استان برای تنظیم بازار گام برداریم.

استاندار سمنان ادامه داد: در توزیع اقلام موردنیاز مردم و مایحتاج عمومی روزانه شهروندان با توجه به شرایط روز جامعه و کشور و شیوع بیماری کرونا، می‌توان از ظرفیت، پتانسیل، خلاقیت و توان شرکت‌های دانش‌بنیان استفاده کرد چرا که شرکت‌های دانش‌بنیان ما امروز توان طراحی سامانه‌های توزیع نوین اقلام موردنیاز و مایحتاج عمومی مردم را دارند و این مهم باید موردتوجه قرارگیرد.

آشناگر بیان کرد: ما در استان در شرایط بحرانی و شیوع بیماری کرونا، با اعتماد به جوانان متخصص و با راه اندازی سامانه آنلاین ثبت سفارش اینترنتی اقلام بهداشتی مقابله با کرونا، توانستیم به موفقیت مطلوب دست یابیم که نیاز است تا تجربه این موفقیت و رویه مطلوب در سایر امور مرتبط به بازار استان نیز مورداستفاده قرار گیرد.

اوی با اشاره به ضرورت استفاده از سامانه‌های نوین و آنلاین سفارش کالا باکاهش تردد، تماس‌ها و هزینه‌های سفر‌های درون شهری و سرانه هزینه خانوار، ابراز کرد: این اقدامات در راستای اجرای مطلوب طرح فاصله گذاری هوشمند اجتماعی تأثیر گذار است.

استاندار سمنان گفت: مردم پایه اصلی اجرای طرح فاصله‌گذاری هوشمند اجتماعی در جامعه هستند و با توجه به شروع ماه مبارک رمضان میزان تقاضا و مصارف در سطح مردم افزایش پیدا می‌کند که امیدواریم تأمین مایحتاج عمومی به صورت جدی و مستمر و از طریق روش‌های مناسب عرضه ادامه داشته باشد.

ارسال نظر شما
مجموع نظرات : 0 در انتظار بررسی : 0 انتشار یافته : 0
  • نظرات ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط مدیران سایت منتشر خواهد شد.
  • نظراتی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد.
  • نظراتی که به غیر از زبان فارسی یا غیر مرتبط با خبر باشد منتشر نخواهد شد.