کد خبر : 5505
تاریخ انتشار : پنجشنبه ۲۸ فروردین ۱۳۹۹ - ۱۸:۰۲
-

ابتلای ۵ بیمارجدید در شاهرود

رئیس دانشگاه علوم پزشکی شاهرود، درباره آخرین آمار بیماران کرونایی، گفت: تعداد موارد قطعی ابتلا به بیماری کرونا در شهرهای زیرمجموعه این دانشگاه به عدد ۴۹۶ رسیده است. به گزارش پایگاه خبری کارنامه فردا،رضا چمن ظهر پنج شنبه در نشستی با حضور اصحاب رسانه و خبرنگاران ابتلای پنج مورد جدید بیماری کرونا در شهرهای زیرمجموعه

رئیس دانشگاه علوم پزشکی شاهرود، درباره آخرین آمار بیماران کرونایی، گفت: تعداد موارد قطعی ابتلا به بیماری کرونا در شهرهای زیرمجموعه این دانشگاه به عدد ۴۹۶ رسیده است.

به گزارش پایگاه خبری کارنامه فردا،رضا چمن ظهر پنج شنبه در نشستی با حضور اصحاب رسانه و خبرنگاران ابتلای پنج مورد جدید بیماری کرونا در شهرهای زیرمجموعه این دانشگاه را تائید کرد و بیان کرد: در ۲۴ ساعت گذشته پنج بیمار کرونایی شناسایی و برای طی مراحل درمانی به بیمارستان امام حسین (ع) شاهرود منتقل شده اند.

وی افزود: با احتساب موارد جدید شناسایی‌شده، مجموع موارد مثبت قطعی ابتلا به کرونا در شهرهای زیرمجموعه دانشگاه علوم پزشکی شاهرود از ابتدا تا امروز به ۴۹۶ نفر رسید.

رئیس دانشگاه علوم پزشکی شاهرود با بیان اینکه از این تعداد ۴۲۲ نفر بهبود یافتند، افزود: درصد بهبودی در شهرستان‌های شاهرود و میامی ۸۵ درصد است.

چمن خواستار رعایت بیشتر اصول پیشگیری و موازین خود مراقبتی در شرایطی شد که محدودیت‌های کسب و کار تا حدود زیادی برداشته شده است و گفت: توجه جدی همگان در پرهیز از دست دادن و اجتناب از تماس دست‌های نشسته با چشم، بینی و دهان مورد تاکید است.

برچسب ها :

ناموجود
ارسال نظر شما
مجموع نظرات : 0 در انتظار بررسی : 0 انتشار یافته : 0
  • نظرات ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط مدیران سایت منتشر خواهد شد.
  • نظراتی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد.
  • نظراتی که به غیر از زبان فارسی یا غیر مرتبط با خبر باشد منتشر نخواهد شد.