کد خبر : 5495
تاریخ انتشار : پنجشنبه ۲۸ فروردین ۱۳۹۹ - ۱۴:۰۸
-

ارسال محموله کمک‌های بیمه آسیا به بیمارستان‌های سمنان و شاهرود

مدیر بیمه آسیا استان سمنان گفت: ۱۵۰ دست لباس ایزوله توسط بیمه آسیا سمنان به بیمارستان‌های کوثر سمنان و امام حسین (ع) شاهرود ارسال شد. به گزارش پایگاه خبری کارنامه فردا،هادی امیری در گفتگو با خبرنگاران از ارسال محموله کمک‌های بیمه آسیا به بیمارستان‌های سمنان و شاهرود خبر داد و گفت: تا کنون در دو مرحله کمک‌های

مدیر بیمه آسیا استان سمنان گفت: ۱۵۰ دست لباس ایزوله توسط بیمه آسیا سمنان به بیمارستان‌های کوثر سمنان و امام حسین (ع) شاهرود ارسال شد.

به گزارش پایگاه خبری کارنامه فردا،هادی امیری در گفتگو با خبرنگاران از ارسال محموله کمک‌های بیمه آسیا به بیمارستان‌های سمنان و شاهرود خبر داد و گفت: تا کنون در دو مرحله کمک‌های بیمه آسیا در سطح کشور برای بیمارستان‌ها ارسال شده است.

وی افزود: در مرحله اول بیمه آسیا ۳ هزار دست لباس ایزوله را برای استان هار پر خطر گیلان و قم و تهران ارسال کرده است.

امیری تصریح کرد: در مرحله دوم نیز ۷ هزار لباس ایزوله بیمارستانی به ۲۷ استان کشور برای تحویل به مراکز درمانی ارسال شده و سهم استان سمنان از این محموله ۱۵۰ دست لباس بوده که توسط بیمه آسیا استان تحویل بیمارستان‌های کوثر سمنان و امام حسین (ع) شاهرود خواهد شد.

فرهاد ملک عضو مجمع خیرین سلامت بیمارستان کوثر سمنان هم با بیان اینکه مردم از ابتدای شیوع بیماری کمک‌های زیادی را به بیمارستان‌ها انجام داده اند گفت: نیاز است به عنوان عضو کوجکی از کادر درمانی از مردم به جهت این کمک‌ها تشکر و سپاسگزاری داشته باشم.

وی افزود: اقلام بسیاری توسط گروه‌های مختلف مردمی و غیر مردمی شامل دستگاه‌های اکسیژن ساز، دستگاه‌های تنفسی، اقلام بهداشتی، لباس‌های بیمارستانی و غیره به مراکز درمانی استان ارسال شده و این نشان از همدلی و نوع دوستی مردم دراد.

برچسب ها :

ناموجود
ارسال نظر شما
مجموع نظرات : 0 در انتظار بررسی : 0 انتشار یافته : 0
  • نظرات ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط مدیران سایت منتشر خواهد شد.
  • نظراتی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد.
  • نظراتی که به غیر از زبان فارسی یا غیر مرتبط با خبر باشد منتشر نخواهد شد.