کد خبر : 5600
تاریخ انتشار : شنبه ۳۰ فروردین ۱۳۹۹ - ۱۹:۵۹
-

تعداد بیماران کرونایی شهرستان شاهرود به ۵۱۳ نفر رسید

رئیس دانشگاه علوم پزشکی شاهرود، گفت: با احتساب موارد جدید ابتلا، تعداد کل بیماران کرونایی در شهرهای زیرمجموعه دانشگاه به ۵۱۳ نفر افزایش یافته است. به گزارش پایگاه خبری کارنامه فردا،رضا چمن ظهر شنبه در جمع خبرنگاران و اصحاب رسانه در دانشگاه علوم پزشکی شاهرود با اشاره به آخرین اخبار مرتبط با بیماری کرونا در شهرهای زیرمجموعه

رئیس دانشگاه علوم پزشکی شاهرود، گفت: با احتساب موارد جدید ابتلا، تعداد کل بیماران کرونایی در شهرهای زیرمجموعه دانشگاه به ۵۱۳ نفر افزایش یافته است.

به گزارش پایگاه خبری کارنامه فردا،رضا چمن ظهر شنبه در جمع خبرنگاران و اصحاب رسانه در دانشگاه علوم پزشکی شاهرود با اشاره به آخرین اخبار مرتبط با بیماری کرونا در شهرهای زیرمجموعه این دانشگاه، اظهار داشت: هشت مورد جدید کرونای قطعی در شهرستان‌های شاهرود و میامی طی ۲۴ ساعت گذشته شناسایی‌شده و این افراد در بیمارستان بستری هستند.

وی با بیان اینکه مجموع موارد مثبت قطعی بیماری کرونا در شهرستان‌های شاهرود و میامی به ۵۱۳ نفر رسیده است، ابراز کرد: از این تعداد ۴۴۳ نفر بهبود پیداکرده‌اند.

رئیس دانشگاه علوم پزشکی شاهرود با بیان اینکه نرخ بهبودی بیماران کرونایی در شهرهای زیرمجموعه این دانشگاه ۸۶ درصد است، بیان کرد: بیمارانی که بهبود پیدا کرده‌اند پس از آموزش‌های لازم دوران قرنطینه مرخص می‌شوند تا بقیه دوران بهبودی خود را در منزل سپری کنند.

چمن ضمن اشاره به رعایت موازین پیشگیری و اصول خود مراقبتی به خصوص در زمینه مراودات اجتماعی، ابراز کرد: مردم با مراقبان سلامت برای ارزیابی و پیگیری بیماران و موارد مشکوک و تهیه نمونه از افراد واجد شرایط خصوصاً موارد تماس همکاری کنند تا بتوانیم پایش مستمر و خوبی را از شرایط کرونا در شاهرود و میامی داشته باشیم.

برچسب ها :

ناموجود
ارسال نظر شما
مجموع نظرات : 0 در انتظار بررسی : 0 انتشار یافته : 0
  • نظرات ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط مدیران سایت منتشر خواهد شد.
  • نظراتی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد.
  • نظراتی که به غیر از زبان فارسی یا غیر مرتبط با خبر باشد منتشر نخواهد شد.