کد خبر : 5760
تاریخ انتشار : پنجشنبه ۴ اردیبهشت ۱۳۹۹ - ۱۹:۴۱
-

تاکید بر تلاش در تولید و ارائه برنامه های ارزشی و معنوی فرهنگی و هنری در استان سمنان

تاکید بر تلاش در تولید و ارائه برنامه های ارزشی و معنوی فرهنگی و هنری در استان سمنان

مدیرکل فرهنگ و ارشاد اسلامی استان سمنان با تاکید برلزوم توجه به تولید برنامه های فرهنگی هنری ارزشی و دینی گفت: در اجرای این برنامه سیاست بر انجام این فعالیت ها به دست هنرمندان و فعالان فرهنگی و هنری است. به گزارش روابط عمومی اداره کل فرهنگ و ارشاد اسلامی استان سمنان، فرشید فلاح لاله

مدیرکل فرهنگ و ارشاد اسلامی استان سمنان با تاکید برلزوم توجه به تولید برنامه های فرهنگی هنری ارزشی و دینی گفت: در اجرای این برنامه سیاست بر انجام این فعالیت ها به دست هنرمندان و فعالان فرهنگی و هنری است.

به گزارش روابط عمومی اداره کل فرهنگ و ارشاد اسلامی استان سمنان، فرشید فلاح لاله زاری در نشستی با مسوولان بسیج هنرمندان و بسیج رسانه استان سمنان افزود: هدف دست اندرکاران فرهنگی و هنری جذب حداکثری و دفع حداقلی است.

وی هنرمندان را افرادی فرهیخته، پاک سرشت و فعال دانست و گفت: هدف در این عرصه جذب هنرمندان به سمت فعالیت های ارزشی، دینی و معنوی است و در این زمینه باید مسوولان چارچوب های کلی را ترسیم و برنامه ها را هنرمندان طراحی و اجرا کنند.

فلاح لاله زاری با اشاره به حاکم بودن فضای دوستی و خدمت در استان سمنان تاکید کرد: خوشبختانه در این استان فضای همدلی حاکم است و مسایل حاشیه ای وجود ندارد.

وی با اعلام آمادگی برای همکاری با بسیج هنرمندان و بسیج رسانه در استان سمنان برای توسعه فعالیت های فرهنگی و هنری نظرات مطرح شده در این نشست در خصوص حضور بسیج هنرمندان و انجام برنامه هایی که بر زمین مانده را موجب دلگرمی دانست و گفت: این مسایل نشاندهنده وجود نگاه خوب و مثبت در این عرصه است.

احمدی مسوول بسیج هنرمندان استان سمنان نیز در این نشست با خیرمقدم و تبریک حضور مدیرکل جدید فرهنگ و ارشاد اسلامی در استان سمنان گفت: بسیج هنرمندان در پنج شهرستان دارای دفتر است و در این دفاتر از ظرفیت بسیج استفاده شده است.

وی سیاست بسیج هنرمندان را انجام کارهای برزمین مانده بیان کرد و گفت: برنامه هایی مانند اردوهای جهادی و اعزام کروههای فرهنگی هنری به مناطق محروم در استان سمنان اجرا شده است.

وی گفت: این گروهها در ایام نوروز از میامی تا ایوانکی اعزام شده و برنامه های متنوع فرهنگی و هنری اجرا کرده اند.

علی مسلمان مسوول بسیج رسانه استان سمنان نیز با اشاره به سابقه فعالیت چهار تا پنج ساله این بسیج در این استان گفت: بسیج رسانه در شهرهای دامغان و شاهرود دارای دفتر است.

وی توجه به مباحث آموزشی و نیز اجرای جشنواره رسانه ای ابوذر را از جمله برنامه ها و فعالیت های بسیج رسانه در استان سمنان برشمرد.

برچسب ها :

ناموجود
ارسال نظر شما
مجموع نظرات : 0 در انتظار بررسی : 0 انتشار یافته : 0
  • نظرات ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط مدیران سایت منتشر خواهد شد.
  • نظراتی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد.
  • نظراتی که به غیر از زبان فارسی یا غیر مرتبط با خبر باشد منتشر نخواهد شد.