کد خبر : 5805
تاریخ انتشار : جمعه ۵ اردیبهشت ۱۳۹۹ - ۱۴:۳۱
-

4 کشته و 4 مجروح در یک تصادف خونین

 رئیس پلیس راه شمال استان از برخورد مرگبار پژو 405 و یک دستگاه پژو پارس در محور “زابل–زاهدان”با 4 کشته و 3 مجروح خبر داد.  به گزارش پایگاه خبری کارنامه فردا ،سرهنگ “کشواد بهروزی زاده” افزود: عصر روز گذشته در پي اعلام مرکز فوريت هاي پليسي 110 مبني بر یک فقره تصادف در کيلومتر 85

 رئیس پلیس راه شمال استان از برخورد مرگبار پژو 405 و یک دستگاه پژو پارس در محور “زابل–زاهدان”با 4 کشته و 3 مجروح خبر داد. 

به گزارش پایگاه خبری کارنامه فردا ،سرهنگ “کشواد بهروزی زاده” افزود: عصر روز گذشته در پي اعلام مرکز فوريت هاي پليسي 110 مبني بر یک فقره تصادف در کيلومتر 85 محور “زابل-زاهدان” بلافاصله گشت تصادفات پلیس راه به همراه عوامل امدادی در محل حادثه حاضر شدند.

سرهنگ بهروزی زاده ادامه داد: با حضور مأموران در صحنه مشخص شد، یک دستگاه سواری پژو 405 با 5 سرنشین به شدت با یک دستگاه پژو پارس با 3 سرنشین برخورد کرده است.

وی افزود: متأسفانه در این حادثه راننده و 3 سرنشین خودروی پژو 405  به علت شدت جراحات وارده در دم جان باختند و 3 سرنشین پژو پارس و سرنشین دیگر خودروی 405 نیز به شدت مجروح و توسط نیروهای امدادی به مراکز درمانی منتقل شدند.

رئيس پليس راه شمال استان سیستان و بلوچستان علت تامه این حادثه را بی احتیاطی راننده سواری پژو 405 به علت تجاوز به چپ نسبت به سواری پژو پارس اعلام کرد.

ارسال نظر شما
مجموع نظرات : 0 در انتظار بررسی : 0 انتشار یافته : 0
  • نظرات ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط مدیران سایت منتشر خواهد شد.
  • نظراتی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد.
  • نظراتی که به غیر از زبان فارسی یا غیر مرتبط با خبر باشد منتشر نخواهد شد.