کد خبر : 5970
تاریخ انتشار : دوشنبه ۸ اردیبهشت ۱۳۹۹ - ۱۴:۲۸
-

اجرای ۱۲ هکتار علوفه کاری با کشت بذر یونجه در مهدیشهر

رئیس اداره منابع طبیعی شهرستان مهدیشهر از توزیع بیش از ۲۵۰ کیلوگرم بذر یونجه در قالب پروژه تبدیل دیمزار در حوزه آبخیز آسوران -جاشلوبار بین بهره برداران و کشاورزان حوزه خبر داد. به گزارش پایگاه خبری کارنامه فردا،حمیدرضا عبدوس اظهار داشت:کشت علوفه در اراضی دیمزار به منظور تولید علوفه متراکم و اقتصادی، حفظ آب وخاک،

رئیس اداره منابع طبیعی شهرستان مهدیشهر از توزیع بیش از ۲۵۰ کیلوگرم بذر یونجه در قالب پروژه تبدیل دیمزار در حوزه آبخیز آسوران -جاشلوبار بین بهره برداران و کشاورزان حوزه خبر داد.

به گزارش پایگاه خبری کارنامه فردا،حمیدرضا عبدوس اظهار داشت:کشت علوفه در اراضی دیمزار به منظور تولید علوفه متراکم و اقتصادی، حفظ آب وخاک، جلوگیری از فرسایش خاک و کاهش فشار دام به مرتع اجرا می‌گردد که بدین منظور این اداره اقدام به توزیع ۲۵۰ کیلوگرم بذر یونجه به صورت رایگان بین بهره برداران و کشاورزان بومی منطقه نمود.

وی افزود : میزان تولید علوفه حاصل از تبدیل دیمزار‌های کم بازده در هر هکتار را ۲ تن عنوان کرد و گفت: کشت بذر یونجه (تبدیل دیمزار‌های کم بازده) در اراضی مستثنیات اشخاص به منظور تامین علوفه، افزایش درآمد بهره برداران و توان معیشتی و حفاظت از آب و خاک انجام می‌شود.

برچسب ها :

ناموجود
ارسال نظر شما
مجموع نظرات : 0 در انتظار بررسی : 0 انتشار یافته : 0
  • نظرات ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط مدیران سایت منتشر خواهد شد.
  • نظراتی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد.
  • نظراتی که به غیر از زبان فارسی یا غیر مرتبط با خبر باشد منتشر نخواهد شد.