کد خبر : 5977
تاریخ انتشار : دوشنبه ۸ اردیبهشت ۱۳۹۹ - ۱۶:۵۷
-

پیام معاون هماهنگی امور عمرانی استاندار سمنان به مناسبت فرا رسیدن روز شوراها

به گزارش پایگاه خبری کارنامه فردا، معاون هماهنگی امور عمرانی استاندار سمنان در پیامی نهم اردیبهشت روز شوراها را گرامی داشت. متن پیام بدین شرح است: نهم اردیبهشت سالروز رویدادی بزرگ در نظام مقدس جمهوری اسلامی ایران است که بی تردید نشان از تعمیق مردم سالاری دینی در جامعه اسلامی ما دارد. شورا نهادی مقدس

به گزارش پایگاه خبری کارنامه فردا، معاون هماهنگی امور عمرانی استاندار سمنان در پیامی نهم اردیبهشت روز شوراها را گرامی داشت.

متن پیام بدین شرح است:

نهم اردیبهشت سالروز رویدادی بزرگ در نظام مقدس جمهوری اسلامی ایران است که بی تردید نشان از تعمیق مردم سالاری دینی در جامعه اسلامی ما دارد. شورا نهادی مقدس است که ریشه در قرآن و مبانی گسترده دین مبین اسلام دارد. با تاسیس شورای اسلامی شهر فرایند واگذاری امور به مردم و نقش آفرینی آنان در تعیین سرنوشت خود و جامعه ای که در آن زندگی می کنند، عینیت یافت و بیش از پیش مشاهده شد.

شورائیان با وظیفه شناسی در حل مشکلات شهر و روستا تلاش می نمایند و با امانت، کفایت، درایت و کیاست و حسن سلوک برای نیل به جامعه خالصانه و عاشقانه کوشش می نمایند و در جهت بالندگی، شکوفایی، عمران و آبادانی قدم بر می دارند.

در همین راستا روز شورا را به تمامی اعضای تلاشگر شوراهای اسلامی شهرها و روستاها که صادقانه و خالصانه تنها با هدف خدمت به مردم پا به عرصه حل مسائل و مشکلات شهری و روستایی گذاشته؛ تبریک می گوییم.

ارسال نظر شما
مجموع نظرات : 0 در انتظار بررسی : 0 انتشار یافته : 0
  • نظرات ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط مدیران سایت منتشر خواهد شد.
  • نظراتی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد.
  • نظراتی که به غیر از زبان فارسی یا غیر مرتبط با خبر باشد منتشر نخواهد شد.