کد خبر : 6002
تاریخ انتشار : سه شنبه ۹ اردیبهشت ۱۳۹۹ - ۱۲:۱۵
-

دوئل سرگرمی های مجازی و بازی های بومی محلی ویژه کارگران

رئیس انجمن بازیهای بومی محلی هئیت ورزش کارگری استان سمنان گفت : جشنواره بازی بومی محلی کارگران استان سمنان با شعار در خانه بمانید بازی کنید، تفریح کنید، سالم بمانید و از ما جایزه بگیرید به صورت مجازی برگزار می شود. به گزارش پایگاه خبری کارنامه فردا به نقل از روابط عمومی انجمن بازیهای بومی

رئیس انجمن بازیهای بومی محلی هئیت ورزش کارگری استان سمنان گفت : جشنواره بازی بومی محلی کارگران استان سمنان با شعار در خانه بمانید بازی کنید، تفریح کنید، سالم بمانید و از ما جایزه بگیرید به صورت مجازی برگزار می شود.

به گزارش پایگاه خبری کارنامه فردا به نقل از روابط عمومی انجمن بازیهای بومی محلی کارگران استان سمنان ،ابراهیم پورتقی با اعلام اینکه جشنواره بازی بومی محلی به همت انجمن بازیهای بومی محلی هئیت ورزش کارگری استان سمنان به مناسبت گرامیداشت هفته کارگر برای اولین بار در استان بصورت مجازی بر گزار می شود ،افزود: این جشنواره امسال برای مبارزه با کرونا با شعار در خانه بمانید بازی کنید، سرگرم باشید تفریح کنید، سالم بمانید و از ما جایزه بگیرید برگزار می‌شود و در پایان به 5بازی برتر ارسالی جوایز نفیس اهدا میشود.

وی تصریح کرد: کارگران استان میتوانند از دورهمی‌های خانوادگی خود با مضمون بازی‌های بومی محلی عکس و فیلم تهیه کنید و به شماره 09191313063 ارسال کنند.

رئیس انجمن بازیهای بومی محلی هئیت ورزش کارگری استان سمنان با اشاره به اینکه فیلم‌ها و عکس‌ها حتما با مضمون بازی‌های بومی محلی باشد، ادامه داد: فیلم‌های ارسالی باید در بازه زمانی حداکثر 3 دقیقه باشد

وی آخرین مهلت ارسال را 15اردبیهشت ماه اعلام کرد و خاطرنشان کرد: عنوان بازی و اعلام محل فعالیت شرکت باید در فیلم ارسالی ذکر شود .

ارسال نظر شما
مجموع نظرات : 0 در انتظار بررسی : 0 انتشار یافته : 0
  • نظرات ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط مدیران سایت منتشر خواهد شد.
  • نظراتی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد.
  • نظراتی که به غیر از زبان فارسی یا غیر مرتبط با خبر باشد منتشر نخواهد شد.