کد خبر : 6110
تاریخ انتشار : شنبه ۱۳ اردیبهشت ۱۳۹۹ - ۱۷:۲۲
-

۶ بوستان روستایی در دامغان ایجاد شد

رئیس اداره منابع طبیعی و آبخیزداری دامغان گفت: ۶ بوستان روستایی سال گذشته در زمینی به مساحت ۱۱ هکتار در این شهرستان ایجاد شد. به گزارش پایگاه خبری کارنامه فردا ،علی اکبر عباسی راد رئیس اداره منابع طبیعی و آبخیزداری دامغان گفت: بوستان‌های روستایی سال گذشته در روستا‌های محمدآباد، جزن، حسین‌آباد حاج علینقی، آهوانو و

رئیس اداره منابع طبیعی و آبخیزداری دامغان گفت: ۶ بوستان روستایی سال گذشته در زمینی به مساحت ۱۱ هکتار در این شهرستان ایجاد شد.

به گزارش پایگاه خبری کارنامه فردا ،علی اکبر عباسی راد رئیس اداره منابع طبیعی و آبخیزداری دامغان گفت: بوستان‌های روستایی سال گذشته در روستا‌های محمدآباد، جزن، حسین‌آباد حاج علینقی، آهوانو و تویه رودبار ایجاد شد.

وی بافزود: بوستان روستایی با هدف توسعه فضای سبز در مناطق روستایی شهرستان، ایجاد نشاط اجتماعی و ترویج فرهنگ منابع طبیعی در بین مردم ایجاد می‌شود.

عباسی راد بیان کرد: در هر یک از این بوستان‌های روستایی حدود ۱۰۰ نهال از گونه‌های سرو، سنجد، زیتون تلخ و کاج، غرس شده است.

رئیس اداره منابع طبیعی و آبخیزداری دامغان اظهار داشت: اقدامات زیربنایی شامل تسطیح اراضی، زیرسازی فضا، خاکبرداری و آماده سازی محیط، توسط منابع طبیعی، دهیاری و اهالی روستا انجام شده است.

وی تصریح کرد: توسعه و ایجاد بوستان‌های روستایی در دستور کار قرار دارد و پس از شکست کرونا، برنامه‌ریزی لازم برای ایجاد این فضا‌های سبز انجام می‌شود.

شهرستان دامغان دارای یک میلیون و ۴۸۹ هزار و ۶۹۲ هکتار اراضی ملی است که تاکنون برای ۹۸ درصد از آن سند مالکیت به نام دولت صادر شده است.

برچسب ها :

ناموجود
ارسال نظر شما
مجموع نظرات : 0 در انتظار بررسی : 0 انتشار یافته : 0
  • نظرات ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط مدیران سایت منتشر خواهد شد.
  • نظراتی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد.
  • نظراتی که به غیر از زبان فارسی یا غیر مرتبط با خبر باشد منتشر نخواهد شد.