کد خبر : 9138
تاریخ انتشار : یکشنبه ۶ مهر ۱۳۹۹ - ۹:۰۴
-

قدردانی از عوامل تولید نخستین کتاب صوتی دانشگاه سمنان

از عوامل تولید نخستین کتاب صوتی دانشگاه سمنان با عنوان سبک روحان عاشق قدردانی شد. به گزارش پایگاه خبری کارنامه فردا ،آیت الله سید محمد شاهچراغی نماینده ولی فقیه در استان در این مراسم دانشگاه سمنان را از دانشگاه‌های خوشنام برشمرد و گفت: این دانشگاه به عنوان دانشگاه مادر استان، تاکنون خدمات ارزشمندی در بخش‌های

از عوامل تولید نخستین کتاب صوتی دانشگاه سمنان با عنوان سبک روحان عاشق قدردانی شد.

به گزارش پایگاه خبری کارنامه فردا ،آیت الله سید محمد شاهچراغی نماینده ولی فقیه در استان در این مراسم دانشگاه سمنان را از دانشگاه‌های خوشنام برشمرد و گفت: این دانشگاه به عنوان دانشگاه مادر استان، تاکنون خدمات ارزشمندی در بخش‌های مختلف ارائه و افتخارات علمی زیادی را کسب کرده است.

وی با اشاره به تولید کتاب صوتی دلتنگ نباش که برگرفته از زندگی شهید روح الله قربانی تولید شده است افزود: یکی از راه‌های حفظ انقلاب اسلامی ایران حفظ نام و یاد شهدا با روش‌های به روز و متناسب با سلیقه نسل جوان است که تولید کتاب صوتی هم یکی از آن‌ها به شمار می‌رود که کار ارزشمندی است.

رئیس دانشگاه سمنان نیز در این مراسم با اشاره به چهلمین سالگرد دفاع مقدس گفت: دانشگاه سمنان به عنوان دانشگاه مادر استان به عنوان مسئول کارگروه جوانان، دانشگاهیان، طلاب و تشکل‌های ستاد بزرگداشت چهلمین سالگرد دفاع مقدس استان، انتخاب شده است و در این راستا برنامه‌های مختلفی را پیش بینی و اجرا کرده است.

مسعود نصیری افزود: تولید کتاب صوتی دلتنگ نباش که فراز‌هایی از خاطرات و زندگینامه شهید روح الله قربانی از شهدای مدافع حرم است، یکی از اقدامات دانشگاه سمنان به مناسبت گرامیداشت چهلمین سالگرد دفاع مقدس به شمار می‌رود.

وی افزود: تولید این کتاب صوتی یک نوآوری در دانشگاه سمنان بود که باعث الگوبرداری سایر دانشگاه‌ها شده و مورد استقبال مخاطبان نیز قرار گرفته است.

رئیس دانشگاه سمنان گفت: این کتاب صوتی به همت تیم حدود ۵۰ نفری در مدت یک ماه ضبط، صدا گذاری و آماده و از یکم تا ۳۱ شهریور‌ماه هر شب از طریق کانال‌های مجازی دانشگاه پخش شد.

برچسب ها :

ناموجود
ارسال نظر شما
مجموع نظرات : 0 در انتظار بررسی : 0 انتشار یافته : 0
  • نظرات ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط مدیران سایت منتشر خواهد شد.
  • نظراتی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد.
  • نظراتی که به غیر از زبان فارسی یا غیر مرتبط با خبر باشد منتشر نخواهد شد.