کد خبر : 6256
تاریخ انتشار : چهارشنبه ۱۷ اردیبهشت ۱۳۹۹ - ۱۰:۳۷
-

ضعف مهم در اجراي طرح‌هاي عمراني ، کاغذبازي‌هاي اداري است

به گزارش پایگاه خبری کارنامه فردا، معاون هماهنگی امور عمرانی استاندار سمنان گفت: ضعف مهم در اجرای طرح‌های عمرانی، کاغذبازی های اداری و مدت زمان طولانی برای اعطای مجوزها است. دکتر منوچهر فخری روز سه‌شنبه در نشست بررسی اجرای طرح سد مخزنی فینسک در سالن جلسات فرمانداری مهدیشهر افزود: ساخت سد فینسک ، یک رویداد

به گزارش پایگاه خبری کارنامه فردا، معاون هماهنگی امور عمرانی استاندار سمنان گفت: ضعف مهم در اجرای طرح‌های عمرانی، کاغذبازی های اداری و مدت زمان طولانی برای اعطای مجوزها است.

دکتر منوچهر فخری روز سه‌شنبه در نشست بررسی اجرای طرح سد مخزنی فینسک در سالن جلسات فرمانداری مهدیشهر افزود: ساخت سد فینسک ، یک رویداد مهم و ارزشمند در استان سمنان است که باید دستگاه‌های اجرایی با پرهیز از کاغذبازی‌های اداری برای تسریع در اجرای این طرح بکوشند.


وی خاطر نشان کرد: بیش از 10 سال است که برای ساخت سد فینسک بحث و تبادل نظر می‌شود که این رویه باید هرچه سریع تر به اتمام برسد و این طرح مهم برای تامین آب آشامیدنی شهرستان‌های سمنان ، مهدیشهر و سرخه در گام اجرایی قرار گیرد.


معاون هماهنگی امور عمرانی استاندار سمنان گفت: تمامی دستگاه‌های اجرایی در چارچوب قانون و اختیار برای تسریع در اجرای این طرح کمک کنند و با تلاش همگانی این طرح به زودی در گام اجرایی قرار گیرد.


فخری تصریح کرد: مجوز ماده 32 ساخت سد فینسک به زودی اعطا می‌شود و تمامی مسایل قانونی برای اجرای این طرح بررسی و دریافت شده است.


معاون هماهنگی امور عمرانی استاندار سمنان با بیان اینکه ، ساخت سد فینسک دارای ردیف اعتباری است، گفت: جلسه پیگیری برای ساخت این طرح مهم به صورت مستمر ادامه یابد.

برچسب ها :

ناموجود
ارسال نظر شما
مجموع نظرات : 0 در انتظار بررسی : 0 انتشار یافته : 0
  • نظرات ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط مدیران سایت منتشر خواهد شد.
  • نظراتی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد.
  • نظراتی که به غیر از زبان فارسی یا غیر مرتبط با خبر باشد منتشر نخواهد شد.