کد خبر : 6412
تاریخ انتشار : شنبه ۲۰ اردیبهشت ۱۳۹۹ - ۱۱:۱۷
-

4900 کیلوگرم مواد اولیه بهداشتی فاسد در استان سمنان معدوم شد

مدیرکل تعزیرات حکومتی استان سمنان با اشاره به بررسی پرونده تخلف یک واحد تولیدی لوازم بهداشتی گفت: چهار هزار و ۹۴۵ کیلوگرم مواد اولیه بهداشتی فاسد در استان معدوم شد. به گزارش پایگاه خبری کارنامه فردا ، رضا محمدی افزود : در بازرسی از یک واحد تولیدی لوازم بهداشتی مقدار چهار هزار و ۹۴۵ کیلوگرم

مدیرکل تعزیرات حکومتی استان سمنان با اشاره به بررسی پرونده تخلف یک واحد تولیدی لوازم بهداشتی گفت: چهار هزار و ۹۴۵ کیلوگرم مواد اولیه بهداشتی فاسد در استان معدوم شد.

به گزارش پایگاه خبری کارنامه فردا ، رضا محمدی افزود : در بازرسی از یک واحد تولیدی لوازم بهداشتی مقدار چهار هزار و ۹۴۵ کیلوگرم مواد اولیه بهداشتی تاریخ‌مصرف گذشته و تقلبی کشف کردند، اظهار داشت: این مواد به‌سرعت ضبط‌شده و پرونده تخلف این واحد تولیدی به قید فوریت در دست بررسی قرار گرفت.

وی با تأکید بر اینکه شعبه ویژه بهداشت تعزیرات حکومتی سمنان پس از رسیدگی به این پرونده و انجام فرآیند قانونی نسبت به معدوم‌سازی این مواد اقدام کرد، افزود: تمام کالاهای فاسد کشف‌شده از این واحد تولیدی با حضور نمایندگان دستگاه‌های نظارتی در سمنان معدوم شد.

مدیرکل تعزیرات حکومتی سمنان با اشاره به اینکه حفظ سلامت مردم در اولویت نخست این نهاد قرار دارد، تصریح کرد: با متخلفان این عرصه به‌شدت برخورد می‌شود.

برچسب ها :

ناموجود
ارسال نظر شما
مجموع نظرات : 0 در انتظار بررسی : 0 انتشار یافته : 0
  • نظرات ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط مدیران سایت منتشر خواهد شد.
  • نظراتی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد.
  • نظراتی که به غیر از زبان فارسی یا غیر مرتبط با خبر باشد منتشر نخواهد شد.