کد خبر : 9776
تاریخ انتشار : دوشنبه ۱۹ آبان ۱۳۹۹ - ۱۴:۲۷
-

هیچ فشار سیاسی برای انتصابات در شهرستان مهدی‌شهر وجود نداشته است

فرماندار مهدی‌شهر بابیان اینکه انتصابات بر اساس شایسته‌سالاری انجام می‌شود، گفت: هیچ فشار سیاسی برای انتصابات در شهرستان وجود نداشته است. ​ به گزارش پایگاه خبری کارنامه فردا، عبدالرضا میقانی صبح دوشنبه در جلسه شورای اداری مهدی‌شهر به میزبانی سالن جلسات فرمانداری این شهرستان با موضوع تکریم و معارفه معاون برنامه‌ریزی و امور عمرانی فرماندار و بخشدار مرکزی

فرماندار مهدی‌شهر بابیان اینکه انتصابات بر اساس شایسته‌سالاری انجام می‌شود، گفت: هیچ فشار سیاسی برای انتصابات در شهرستان وجود نداشته است.

به گزارش پایگاه خبری کارنامه فردا، عبدالرضا میقانی صبح دوشنبه در جلسه شورای اداری مهدی‌شهر به میزبانی سالن جلسات فرمانداری این شهرستان با موضوع تکریم و معارفه معاون برنامه‌ریزی و امور عمرانی فرماندار و بخشدار مرکزی مهدی‌شهر ضمن بیان اینکه هیچ فشار سیاسی برای انتصابات در شهرستان وجود نداشته است، ابراز داشت: همه انتصابات بر اساس شایستگی افراد صورت گرفته است.

وی بابیان اینکه مدیران این شهرستان اکثریت را افراد بومی، دلسوز و کاربلد تشکیل می‌دهند، افزود: حل مشکلات مردم و پاسخ مناسب به تکریم ارباب رجوع و جذب اعتبارات حوزه هر دستگاه برای پیشرفت شهرستان از مدیران دستگاه‌ها و معاونان و بخشداران انتظار می‌رود.

فرماندار مهدی‌شهر بابیان اینکه دستگاه‌های اجرایی می‌بایست در راستای جذب اعتبارات با دقت و سرعت بیشتری تلاش کنند، ابراز داشت: در نهایت مجموع این عوامل به پیشرفت و توسعه شهرستان کمک خواهد کرد و رونق و اشتغال را برای این منطقه به دنبال خواهد داشت.

میقانی بابیان اینکه مدیران می‌بایست پیش‌بینی‌های لازم را برای مدیریت بحران در فصل سرما را داشته باشند، تصریح کرد: آمادگی کامل و به‌روز نمودن تجهیزات، آمادگی نیروهای انسانی، برنامه‌ریزی دقیق و توجه به هشدارها در راستای خدمات‌رسانی شایسته به مردم در فصل سرما ضروری است.

وی افزود: با توجه به هشدارهای هواشناسی این مهم می‌طلبد تا قبل از وقوع بحران پیش‌بینی‌های لازم برای اسکان مسافران احتمالی، جلوگیری از انتقال ویروس کرونا و رفع نواقص موجود انجام و تقسیم وظایف به‌درستی انجام شود.

شایان ذکر است؛ در این مراسم محمد ادب به سمت معاون برنامه‌ریزی و امور عمرانی فرمانداری و نرجس درخشنده به عنوان بخشدار مرکزی مهدی‌شهر منصوب شدند.

ارسال نظر شما
مجموع نظرات : 0 در انتظار بررسی : 0 انتشار یافته : 0
  • نظرات ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط مدیران سایت منتشر خواهد شد.
  • نظراتی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد.
  • نظراتی که به غیر از زبان فارسی یا غیر مرتبط با خبر باشد منتشر نخواهد شد.