کد خبر : 7131
تاریخ انتشار : یکشنبه ۱۸ خرداد ۱۳۹۹ - ۱۹:۳۷
-

۷۳ میلیارد ریال فطریه عام در گرمسار جمع‌آوری شد

رئیس اداره بهزیستی گرمسارگفت: در ایام ماه مبارک رمضان ۷۳ میلیارد و ۶۸۰ میلیون ریال فطریه از مردم خیر گرمسار جمع‌آوری شد. به گزارش پایگاه خبری کارنامه فردا ،محمد نسیمی بابیان اینکه در گرمسار دو مؤسسه خیریه تحت نظارت بهزیستی این شهرستان مشغول به فعالیت هستند گفت: در ایام ماه مبارک رمضان ۷۳ میلیارد و

رئیس اداره بهزیستی گرمسارگفت: در ایام ماه مبارک رمضان ۷۳ میلیارد و ۶۸۰ میلیون ریال فطریه از مردم خیر گرمسار جمع‌آوری شد.

به گزارش پایگاه خبری کارنامه فردا ،محمد نسیمی بابیان اینکه در گرمسار دو مؤسسه خیریه تحت نظارت بهزیستی این شهرستان مشغول به فعالیت هستند گفت: در ایام ماه مبارک رمضان ۷۳ میلیارد و ۶۸۰ میلیون ریال فطریه از مردم خیر این شهرستان جمع‌آوری شد.

وی با تأکید بر لزوم تقویت مشارکت مردم خیر این منطقه برای رفع مشکلات مددجویان تحت پوشش بهزیستی بیان کرد: با توجه به شیوع بیماری کرونا و کاهش میزان فعالیت اقتصادی مددجویان تحت پوشش در این ایام ۳۳۰ بسته معیشتی شامل انواع خشک بار بین مددجویان بهزیستی توزیع شد.

رئیس اداره بهزیستی گرمسار ارزش ریالی این بسته‌های معیشتی را ۸۹۶ میلیون ریال عنوان کرد و گفت: توزیع ۱۸۰ بسته بهداشتی به ارزش ریالی ۱۳۴ میلیون ریال از دیگر اقداماتی است که از سوی این نهاد در ایام ماه مبارک رمضان ویژه مددجویان انجام شد.

نسیمی از طبخ و توزیع غذای گرم برای مددجویان بهزیستی در این مدت خبر داد و افزود: خیران نیک‌اندیش شهرستان گرمسار در این راستا نیز ۳۰ میلیارد و ۲۰۵ میلیون ریال مشارکت داشتند و غذا‌ها نیز بین گروه‌های هدف از مددجویان این نهاد توزیع شد.

برچسب ها : ، ، ،

ارسال نظر شما
مجموع نظرات : 3 در انتظار بررسی : 0 انتشار یافته : 0
  • نظرات ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط مدیران سایت منتشر خواهد شد.
  • نظراتی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد.
  • نظراتی که به غیر از زبان فارسی یا غیر مرتبط با خبر باشد منتشر نخواهد شد.

زرگری دوشنبه , 19 خرداد 1399 - 0:33

مگه گرمسار چقد جمعیت داره با احتساب سرانه ۱۰ هزار تومن فطریه ۷ میلیارد تومن فطریه را فقط بهزیستی جمع کرده.
کمیته امداد و بقیه جاها چقد جمع کردن؟

سرزمین مادری دوشنبه , 23 تیر 1399 - 23:01

با سلام
از نظر و انتقاد شما از خبر ما کمال تشکر راداریم.

کارنامه فردا

سرزمین مادری یکشنبه , 13 تیر 1400 - 10:18

با سلام درود بر شما