کد خبر : 7313
تاریخ انتشار : پنجشنبه ۲۹ خرداد ۱۳۹۹ - ۱۸:۲۶
-

همدلی و همراهی مشفقانه، زیرساخت اصولی توسعه فرهنگ رسانه‌ای است

معاونِ فرهنگی رسانه ای اداره کل فرهنگ و ارشاد اسلامی استان سمنان با تبریک به منتخبین هیات مدیره جدید خانه مطبوعات این استان گفت: همدلی و همراهی مشفقانه می‌تواند زیر ساختی مطمئن برای توسعه اصولی فرهنگ رسانه‌ای در جامعه باشد. به گزارش پایگاه خبری کارنامه فردا ،ابوالفضل صادقی نژاد روزِ پنجشنبه با اشاره به اهمیت گفتگو

معاونِ فرهنگی رسانه ای اداره کل فرهنگ و ارشاد اسلامی استان سمنان با تبریک به منتخبین هیات مدیره جدید خانه مطبوعات این استان گفت: همدلی و همراهی مشفقانه می‌تواند زیر ساختی مطمئن برای توسعه اصولی فرهنگ رسانه‌ای در جامعه باشد.

به گزارش پایگاه خبری کارنامه فردا ،ابوالفضل صادقی نژاد روزِ پنجشنبه با اشاره به اهمیت گفتگو و تعامل ساختاری بین اجزا یک سازمان به منظور توسعه همکاری‌های منتهی به تسریع در وصول به اهداف گفت: کاربرد مطبوعات و رسانه‌ها در هر شکلی مانند رگ‌های ارتباطی برای زنده نگاه داشتن جامعه است.

وی خاطرنشان کرد: حضور مطبوعات و رسانه‌ها، شرط تامین نشاط اجتماعی است زیرا توسعه آگاهی‌های سیاسی و اجتماعی از ناحیه مطبوعات و رسانه‌ها می‌تواند سهم مردم را در تعیین سرنوشت ملی و حتی وجاهت بین‌المللی تعیین و تببین کند.

وی با تبریک به اعضا و منتخبین هیات مدیره جدید خانه مطبوعات استان سمنان، مسؤولان و اداره‌کنندگان مطبوعات کشور را بخش عمده‌ای از فرهنگ کشور دانست.

وی یادآور شد: تعامل و همکاری اعضای جدید با اعضای قبلی خانه مطبوعات و پیوند و ارتباط سازمانی با ادارت و نهادهای ذیربط و در اساس هم‌پوشانی اجزا این ساختار در استان سمنان با توجه به زحمت تهیه و تولید خبر توسط خبرنگاران می‌تواند زمینه رشد، همدلی و همراهی مشفقانه را به عنوان زیر ساخت مطمئن برای توسعه اصولی فرهنگ رسانه‌ای در جامعه فراهم سازد.

صادقی نژاد، با تشکر از هیات مدیره قبلی خانه مطبوعات استان سمنان تاکید کرد: این اداره کل برای همکاری با خانه مطبوعات و زمینه‌سازی فعالیت های فرهنگی در حیطه مطبوعات استان سمنان آمادگی کامل دارد.

وی گفت: بنا به ضرورت انجام وظیفه سازمانی و احقاق حقوقی که متوجه افراد و سازمانها است چنانجه فرد یا افرادی ابهامات و پرسش‌هایی در خصوصِ انتخاباتِ خانه‌ مطبوعات استان سمنان دارند؛ می‌توانند موارد را به صورت کتبی به این اداره کل اعلام کنند تا برابر دستورالعمل‌ها و مقررات سازمانی، اقدامات مربوطه عملی شود و بدیهی است که با قید فوریت موارد دریافتی رسیدگی، و پاسخ‌های لازم و نتیجه به اطلاع  دوستان خواهد رسید.

معاون امور فرهنگی و رسانه‌ای اداره کل فرهنگ و ارشاد اسلامی با اشاره به اینکه مسیر همراهی و همکاری با مطبوعات از طریق خانه مطبوعات است؛ اظهار کرد: انتخابات خانه مطبوعات سه شنبه گذشته به صورت الکترونیکی در استان سمنان برگزار شد و اعضای این خانه با رای خود اعضای هیات مدیره جدید را انتخاب کردند.

خانه مطبوعات استان سمنان ۹۰ نفر عضو اصلی دارد و هیات مدیره این خانه متشکل از هفت نفر است.

ارسال نظر شما
مجموع نظرات : 0 در انتظار بررسی : 0 انتشار یافته : 0
  • نظرات ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط مدیران سایت منتشر خواهد شد.
  • نظراتی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد.
  • نظراتی که به غیر از زبان فارسی یا غیر مرتبط با خبر باشد منتشر نخواهد شد.