کد خبر : 7818
تاریخ انتشار : سه شنبه ۳۱ تیر ۱۳۹۹ - ۹:۰۰
-

با هرگونه تغییر کاربری اراضی در سمنان برخورد می‌شود

دادستان عمومی و انقلاب مرکز استان سمنان تغییر کاربری اراضی استان سمنان تخلف بوده و دستگاه قضایی نیز در این زمینه با جدیت برخورد می‌کند. به گزارش پایگاه خبری کارنامه فردا ،شریف ابراهیمی با بیان اینکه فلسه کار این شورا حفاظت از اراضی ملی است گفت: هرگونه فاصله گرفتن از قوانین تخلف بوده و قانون مداری اولویت

دادستان عمومی و انقلاب مرکز استان سمنان تغییر کاربری اراضی استان سمنان تخلف بوده و دستگاه قضایی نیز در این زمینه با جدیت برخورد می‌کند.

به گزارش پایگاه خبری کارنامه فردا ،شریف ابراهیمی با بیان اینکه فلسه کار این شورا حفاظت از اراضی ملی است گفت: هرگونه فاصله گرفتن از قوانین تخلف بوده و قانون مداری اولویت کار هر مصوبه‌ای است.

وی افزود: تغییر کاربری اراضی استان سمنان تخلف بوده و دستگاه قضایی در این زمینه با جدیت برخورد می‌کند.

ابراهیمی افزود: مصوبه دیگر این جلسه تعیین تکلیف املاک و اراضی دستگاه‌های اجرایی برای قرارگیری در طرح کاداستر بوده که نیاز است همه دستگاه‌ها با اداره ثبت اسناد و املاک استان اهتمام بیشتری داشته باشند.

دادستان عمومی و انقلاب مرکز استان سمنان با بیان اینکه طرح کاداستر سبب سند دار شدن و تعیین تکلیف اراضی استان خواهد شد افزود: سازمان‌هایی که نسبت به این طرح برخورد مناسب را نداشته باشند متخلف محسوب شده و با آن‌ها برخورد خواهد شد.

وی افزود: هرگونه تخطی از قوانین و مقررات در تصمیمات دستگاه‌های اجرایی برای اراضی ملی تخلف محسوب شده و نیاز است از آن پرهیز شود.

برچسب ها :

ناموجود
ارسال نظر شما
مجموع نظرات : 0 در انتظار بررسی : 0 انتشار یافته : 0
  • نظرات ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط مدیران سایت منتشر خواهد شد.
  • نظراتی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد.
  • نظراتی که به غیر از زبان فارسی یا غیر مرتبط با خبر باشد منتشر نخواهد شد.