کد خبر : 7833
تاریخ انتشار : چهارشنبه ۱ مرداد ۱۳۹۹ - ۱:۳۰
-

دوره آموزشی تعدیل نرخ ارز فعلی برای کارکنان و پیمانکاران شهرداری سمنان برگزار شد

سرپرست واحد آموزش و پژوهش شهرداری سمنان از برگزاری دوره تخصصی تعدیل نرخ ارز فعلی برای پیمانکاران و کارکنان این ارگان خبر داد. ​ به گزارش پایگاه خبری کارنامه فردا، حمید احمدی اظهار کرد: با توجه به ارتباط گسترده شهرداری‌ها با اقشار مختلف مردم و وظایف گوناگون آنان در بخش‌های فرهنگی، عمرانی، خدماتی و اجتماعی،

سرپرست واحد آموزش و پژوهش شهرداری سمنان از برگزاری دوره تخصصی تعدیل نرخ ارز فعلی برای پیمانکاران و کارکنان این ارگان خبر داد.

به گزارش پایگاه خبری کارنامه فردا، حمید احمدی اظهار کرد: با توجه به ارتباط گسترده شهرداری‌ها با اقشار مختلف مردم و وظایف گوناگون آنان در بخش‌های فرهنگی، عمرانی، خدماتی و اجتماعی، آموزش مستمر کارکنان این دستگاه ضروری و حائز اهمیت است.

وی با اشاره به برگزاری دوره آموزشی تخصصی “تعدیل نرخ ارز فعلی و مابه‌التفاوت صورت وضعیت‌ها و چگونگی تنظیم لایحه تأخیرات پیمانکاران در روند بررسی صورت وضعیت‌های قطعی عمرانی” در این شهرداری، افزود: این دوره با تدریس استاد امینی از دفتر فنی استانداری سمنان برگزار شد.

سرپرست واحد آموزش و پژوهش شهرداری سمنان هدف از برگزاری این دوره را ارتقای سطح دانش کارکنان و پیمانکاران شهرداری سمنان برشمرد و تصریح کرد: با توجه به اینکه اجرای آموزش و بهسازی نیروی انسانی سبب می‌شود تا افراد بتوانند متناسب با تغییرات سازمانی و محیطی، به طور اثربخش فعالیت خود را ادامه داده و بر کارایی خود بیفزایند، آموزش و بهسازی برای بهبود سطوح شایستگی کارکنان در دستور کار این شهرداری قرار گرفته است.

ارسال نظر شما
مجموع نظرات : 0 در انتظار بررسی : 0 انتشار یافته : 0
  • نظرات ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط مدیران سایت منتشر خواهد شد.
  • نظراتی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد.
  • نظراتی که به غیر از زبان فارسی یا غیر مرتبط با خبر باشد منتشر نخواهد شد.