کد خبر : 5384
تاریخ انتشار : چهارشنبه ۱۵ مرداد ۱۳۹۹ - ۱۸:۵۳
-

اطلاع‌رسانی درست مهم‌ترین وظایف رسانه‌ها است

استاندار سمنانگفت: اطلاع‌رسانی درست و ارتقای دانش رسانه‌ای مردم از مهم‌ترین وظایف رسانه‌ها محسوب می‌شود. به گزارش پایگاه خبری کارنامه فردا،علیرضا آشناگر استاندار سمنان در نشست خبری با اصحاب رسانه و مطبوعات استان سمنان به مناسبت روز خبرنگار گفت: در شرایطی که دشمنان قصد دارند مردم را نسبت به اقدامات دولت منحرف کنند، اطلاع‌رسانی درست و ارتقای دانش

استاندار سمنانگفت: اطلاع‌رسانی درست و ارتقای دانش رسانه‌ای مردم از مهم‌ترین وظایف رسانه‌ها محسوب می‌شود.

به گزارش پایگاه خبری کارنامه فردا،علیرضا آشناگر استاندار سمنان در نشست خبری با اصحاب رسانه و مطبوعات استان سمنان به مناسبت روز خبرنگار گفت: در شرایطی که دشمنان قصد دارند مردم را نسبت به اقدامات دولت منحرف کنند، اطلاع‌رسانی درست و ارتقای دانش رسانه‌ای مردم از مهم‌ترین وظایف رسانه‌ها محسوب می‌شود.

وی با تأکید بر لزوم حفظ امنیت شغلی و حمایت از اصحاب رسانه توسط دولت و مدیران استان اظهار داشت: در شرایط اقتصادی فعلی و هجمه‌های متعدد دشمن علیه ایران لازم است اصحاب رسانه همراه دولت باشند و نقد منصفانه از عملکرد دولت داشته باشند.

آشناگر تصریح کرد: نقد منصفانه باید در کنار تبیین عملکرد‌های مثبت دولت انجام شود و از تخریب و تحقیر مدیران پرهیز شود و این در حالی است که مدیران باید پاسخگو باشند و پاسخ نقد را با شکایت ندهند.

استاندار سمنان با تأکید بر اینکه تأمین و حفظ معیشت خبرنگاران به‌عنوان یک دغدغه پیگیری می‌شود افزود: تقویت بخش اقتصاد رسانه در دستور کار اصحاب رسانه و مطبوعات قرار گیرد و خانه مطبوعات راهکار‌های عملیاتی برای کمک به بنیه اقتصادی رسانه‌ها را شناسایی کند.

وی  با تأکید بر اینکه مدیران نیز باید نسبت به مطالبات مردم پاسخگو باشند ابراز کرد: رسانه‌ها از مطالبه گری هرگز عقب‌نشینی نکنند و در کنار آن قلم تلطیف داشته باشند.

برچسب ها :

ناموجود
ارسال نظر شما
مجموع نظرات : 0 در انتظار بررسی : 0 انتشار یافته : 0
  • نظرات ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط مدیران سایت منتشر خواهد شد.
  • نظراتی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد.
  • نظراتی که به غیر از زبان فارسی یا غیر مرتبط با خبر باشد منتشر نخواهد شد.